Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Renocar si na PR aktivity vybral Adison

Prodejce prémiových modelů BMW si ke komunikaci 25. výročí vybral agenturu.

V Renocaru se potkávají už tři generace rodiny Vránků

V Renocaru se potkávají už tři generace rodiny Vránků

Jeden z prodejců vozů BMW na českém trhu, rodinná firma Renocar, slaví v letošním roce 25 let své existence. Toto výročí chce připomenout veřejnosti formou PR komunikace, na kterou si ve výběrovém řízení zvolila agenturu Adison.

Společnost Renocar založili v roce 1990 bratři Miloš a Pavel Vránkovi jako společnost s ručením omezeným a oba ji vedou i v současnosti, kdy je Renocar transformován na akciovou společnost. Miloš Vránek působí jako její obchodní ředitel a předsedá jejímu představenstvu, Pavel Vránek jako ředitel a v představenstvu zůstává coby člen. Podle Adisonu má Renocar roční obrat 1,4 miliardy Kč a disponuje dvěma showroomy, které jsou v Praze a v Brně.

Tým Adisonu, který bude pro Renocar pracovat, tvoří Hana Pavlínová a Adéla Nováková, které se zaměřují na korporátní komunikaci firem. Mimo jiné pracují pro klienty Bohemia Sekt, Pivovar Litovel, Annonce nebo Subway. Komunikaci dále zaštiťuje Tomáš Fridrich, spolumajitel agentury.