
V Renocaru se potkávají už tři generace rodiny Vránků
Jeden z prodejců vozů BMW na českém trhu, rodinná firma Renocar, slaví v letošním roce 25 let své existence. Toto výročí chce připomenout veřejnosti formou PR komunikace, na kterou si ve výběrovém řízení zvolila agenturu Adison.
Společnost Renocar založili v roce 1990 bratři Miloš a Pavel Vránkovi jako společnost s ručením omezeným a oba ji vedou i v současnosti, kdy je Renocar transformován na akciovou společnost. Miloš Vránek působí jako její obchodní ředitel a předsedá jejímu představenstvu, Pavel Vránek jako ředitel a v představenstvu zůstává coby člen. Podle Adisonu má Renocar roční obrat 1,4 miliardy Kč a disponuje dvěma showroomy, které jsou v Praze a v Brně.
Tým Adisonu, který bude pro Renocar pracovat, tvoří Hana Pavlínová a Adéla Nováková, které se zaměřují na korporátní komunikaci firem. Mimo jiné pracují pro klienty Bohemia Sekt, Pivovar Litovel, Annonce nebo Subway. Komunikaci dále zaštiťuje Tomáš Fridrich, spolumajitel agentury.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
