Jeden z prodejců vozů BMW na českém trhu, rodinná firma Renocar, slaví v letošním roce 25 let své existence. Toto výročí chce připomenout veřejnosti formou PR komunikace, na kterou si ve výběrovém řízení zvolila agenturu Adison.
Společnost Renocar založili v roce 1990 bratři Miloš a Pavel Vránkovi jako společnost s ručením omezeným a oba ji vedou i v současnosti, kdy je Renocar transformován na akciovou společnost. Miloš Vránek působí jako její obchodní ředitel a předsedá jejímu představenstvu, Pavel Vránek jako ředitel a v představenstvu zůstává coby člen. Podle Adisonu má Renocar roční obrat 1,4 miliardy Kč a disponuje dvěma showroomy, které jsou v Praze a v Brně.
Tým Adisonu, který bude pro Renocar pracovat, tvoří Hana Pavlínová a Adéla Nováková, které se zaměřují na korporátní komunikaci firem. Mimo jiné pracují pro klienty Bohemia Sekt, Pivovar Litovel, Annonce nebo Subway. Komunikaci dále zaštiťuje Tomáš Fridrich, spolumajitel agentury.