Strategická konzultační agentura Proficio začala spolupracovat s firmou Bezrealitky. Zajišťuje pro ni repositioning a přípravu kompletní komunikační strategie včetně kreativní koncepce a mediálního plánování, a to na českém i slovenském trhu. Cílem je získat pro platformu, která se zaměřuje na služby pro majitele nemovitostí i pro zájemce o jejich koupi či pronájem, získat vyšší tržní podíl na poli prodejů a pronájmů nemovitostí.
„V Bezrealitky jsme letos prošli velkou transformací a kromě jiného se stali součástí miliardové realitní skupiny European Housing Services. V rámci našeho růstu a významného rozšiřování služeb i kompetencí potřebujeme silného strategického partnera, který nám pomůže s komunikací na všech frontách a repositioningem portálu, který už tedy není jenom o inzerci,“ vysvětluje Barbora Gschwengová, marketingová manažerka Bezrealitky.
S dalšími novými klienty, pojišťovnou Direct a platební institucí Roger, které Proficio získalo v dubnu, s otevřením nových pražských kanceláří a s jejich novým šéfem Lukášem Cikánkem se původně brněnská agentura letos hodlá dostat na obrat přes 100 milionů Kč.