Výzkumná agentura Response:now začne testovat obaly produktů

Výzkumná agentura Response:now rozšířila stávající oblasti automatizovaných výzkumů a přidala kategorii Testování produktů a služeb. Klienti mohou v rámci nové kategorie testovat obaly produktů a jejich návrhy, výsledky testování dostanou do 4 dnů.

„V praxi se často výrobce či dodavatel rozhoduje, kterou variantu nového obalu zvolit. Má na stole několik návrhů od grafiků, agentur či oddělení propagace a neví, kterou variantu rozpracovat dále nebo kterou dát rovnou do výroby. Řešíte, který návrh se bude líbit, bude originální a zároveň neodradí potenciální zákazníky od koupě,” uvádí René Henc, ředitel agentury Response:now. Zákazníci v rámci výzkumu sami navrhnou, co by na obalu změnili či vylepšili, aby je motivoval ke koupi. Cena průzkumu se odvíjí od jeho náročnosti, začíná na 16.950 Kč.

„Finální report z testování obalů jsme schopni dodat v závislosti na složitosti průzkumu obvykle během čtyř dnů od zadání. Záleží pouze na náročnosti samotného sběru dat od respondentů, následné zpracování dat proběhne během jednotek hodin. Poté výsledky interpretujeme, aby jim porozuměl i klient, který nemá zkušenost s výkladem hrubých dat z výzkumů,“ uzavírá René Henc.