„Dvojka nesportuje,“ představil dnes heslo druhého programu televize veřejné služby Vlastimil Ježek, který pro šéfa ČT2 Jana Mrzenu pracoval na nové podobě kanálu. Jinými slovy: díky pokrytí už celé republiky digitálním signálem lze veškeré sportovní pořady přesunout na digitální kanál ČT4 a Dvojku ponechat kulturnímu obsahu pro elity.
„Dvojka hledá souvislosti,“ zní další charakteristika. Jak Médiáři řekl šéf programu ČT a zároveň personální ředitel televize Jan Mrzena, v externích nákladech má program Dvojky v příštím roce vyjít na 250 milionů korun. K tomu se připočítávají náklady na intertní kapacity a síly.
Spolu s podobou ČT2 dnes vedení České televize prezentovalo obrysy restrukturalizace celé této veřejnoprávní instituce.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
