Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Dvojka nesportuje, zní nové heslo ČT2. Sport už jen na ČT4

Díky pokrytí už celé republiky digitálním signálem lze veškeré sportovní pořady přesunout na digitální kanál ČT4 a ČT2 ponechat kulturnímu obsahu pro elity. Ten přijde na 250 milionů korun ročně.

„Dvojka nesportuje,“ představil dnes heslo druhého programu televize veřejné služby Vlastimil Ježek, který pro šéfa ČT2 Jana Mrzenu pracoval na nové podobě kanálu. Jinými slovy: díky pokrytí už celé republiky digitálním signálem lze veškeré sportovní pořady přesunout na digitální kanál ČT4 a Dvojku ponechat kulturnímu obsahu pro elity.

„Dvojka hledá souvislosti,“ zní další charakteristika. Jak Médiáři řekl šéf programu ČT a zároveň personální ředitel televize Jan Mrzena, v externích nákladech má program Dvojky v příštím roce vyjít na 250 milionů korun. K tomu se připočítávají náklady na intertní kapacity a síly.

Spolu s podobou ČT2 dnes vedení České televize prezentovalo obrysy restrukturalizace celé této veřejnoprávní instituce.