Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Retail in Detail — FMCG Online

Sledujte revoluci v prodeji rychloobrátkového zboží online

Aktuální zprávy ze zahraničí potvrzují, že e-commerce se stává realitou i v obchodě s rychloobrátkovými kategoriemi. Ani u nás není o zajímavé zprávy nouze – Rohlik.cz, Kolonial.cz či Košík.cz o sobě nechávají hlasitě slyšet. Situaci mapují odborná media, mezi nimi nejaktivněji ta digitální.

E-commerce v segmentu rychloobrátkového zboží sice zatím v našich podmínkách nedosahuje takových tržních podílů jako ve Velké Británii či Francii, v letošním roce se ale situace nepochybně zásadně změní, a to z mnoha důvodů. Systém iTesco připravuje expanzi do nových regionů, třičtvrtě roku fungující Rohlík.cz získává v Praze a okolí každým týdnem nové zákazníky, Košík.cz už také odstartoval a Koloniál.cz se chystá začít v nejbližších týdnech.

Na konferenci vystoupí ti, kteří chtějí hrát významnou roli na internetovém trhu s rychloobrátkovým zbožím v Česku, ať už na něm aktivně působí nebo se k tomu teprve chystají.

Zájem předčil očekávání

Zájem o konferenci Retail in Detail překročil očekávání. Kapacita původně plánovaného konferenčního centra je vyčerpána. Organizátoři z Blue Events proto akci operativně přesunují do hotelu Boscolo Prague v centru Prahy.

Mezi už registrovanými účastníky převažují dodavatelé, kteří vznik nového distribučního kanálu považují za příležitost pro zvýšení prodejů na celkově saturovaném trhu. Významná je také účast různých typů obchodních firem – internetových i kamenných prodejců (řetězců i zástupců nezávislého trhu).