Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Retail Summit 2017

Jeden trh. Jeden zákazník. Jeden obchod.

Tak vypadal Retail Summit 2016

Tak vypadal Retail Summit 2016

Retail Summit 2017 se bude věnovat horkému tématu, jak obchodovat na trhu, kde díky novým digitálním technologiím i globalizaci mizí staré hranice. Uskuteční se ve dnech 30. ledna (začne uzavřeným setkáním) až 1. února 2017 v Clarion Congress Hotelu v pražských Vysočanech.

Program Retail Summitu přivádí více než stovku expertů a manažerů, kteří budou diskutovat dopady technologické revoluce na poptávkovou i nabídkovou stranu trhu. Velký prostor bude věnován vizím a prognózám rozvoje obchodu.

Východiskem bude úvodní prezentace Petry Průšové a Bronislava Kvasničky z výzkumné skupiny Kantar. Ta představí změny nákupního chování, související s „propojeným životem“. Noví zákazníci vyžadují nový marketing. O tom, jaké jsou jeho hlavní parametry, bude na Retail Summitu 2017 mluvit digitální marketér Tim Mason z britské firmy Eagle Eye Solutions.

Konkrétní dopad měnícího se tržního prostředí na další rozvoj našeho obchodu pak osvětlí Tomáš Drtina a Zdeněk Skála z GfK, a to na základě zbrusu nové prognózy Retail Vision 2020, vycházející z expertních rozhovorů s klíčovými hráči českého trhu.

Vrcholové setkání se koná díky podpoře desítek partnerů, největší podporu poskytly společnosti Mastercard, Plzeňský Prazdroj, Cisco a Pygmalios, dále pak Kofola, Nielsen, Deloitte, Bel Sýry Česko, GS1 a TCC.