Zjednodušujeme. Zprávy, které jste byli dosud zvyklí čítat na Retailku a Aplikačkách, jsme převedli přímo pod Médiář, do příslušných sekcí o retailu a o mobilních aplikacích. Brzy totéž potká také galerii reklamy. Podobně i v newsletteru, který se v pondělí 2. září vrátil k denní periodicitě, najdete všechny novinky pod hlavičkou Médiář, tato značka bude naše hlavní a jediná.

Tým tvoří Feranec, Polák a Černá
Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Miliarda reklamních impresí
Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Úspěšný exit po deseti letech
Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Nová mediální skupina se formuje
Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Po dvou letech v Rohlíku