Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Řetězec Uni Hobby si na digitál vybral Proficio

Tendr českého řetězce hobby prodejen vyhrála agentura Petra Halíka a Lenky Halíkové.

Online marketingové aktivity pro český řetězec hobby prodejen Uni Hobby bude nově zajišťovat brněnská digitální agentura Proficio Petra Halíka a Lenky Halíkové. Řetězec si ji vybral v tendru koncem loňského roku, jehož se zúčastnilo pět agentur, spolupráce běží od začátku ledna.

Proficio tak nyní zastřešuje veškeré online aktivity Uni Hobby od optimalizace vyhledávání přes PPC i displejové kampaně po vedení firemních stránek na sociálních sítích a tvorbu obsahu. 

„Od začátku se snažíme maximalizovat výkon kampaní ve vyhledávání a remarketingu. Naším úkolem je nejen přivést víc zákazníků do prodejen, ale také zvýšit tržby z e-shopu, meziročně minimálně o 100 %,“ vysvětluje ředitel Proficia Halík.

Displejové kampaně budou zaměřeny jak na podporu značky, tak sezónního zboží a aktuálních obchodních cílů. První z nich by měla být spuštěna na jaře a propagovat nový program se zbožím pro majitele domácích mazlíčků, který Uni Hobby chystá.

Proficio je digitální agentura, která vznikla v Brně v roce 2013. Zpočátku se zaměřovala jen na výkonnostní kampaně, v současnosti zajišťuje podle Halíka digitální full servis. Mezi její klienty patří Ytong, DHL, Dovolená.cz, Pneuboss nebo Sportobchod.