V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Retro show To byl náš hit vídalo na Barrandově průměrně 268 tisíc lidí

Show využila známá jména pro netradiční pěvecké role, zde Jan Nedvěd. Foto: TV Barrandov

Show využila známá jména pro netradiční pěvecké role, zde Jan Nedvěd. Foto: TV Barrandov

Hlavní programová událost televize Barrandov letošního podzimu, show To byl náš hit lákala v průměru 3 % české populace, tedy 268 tisíc lidí, polovina z nich byla starší 54 let. Průměrný podíl na sledovanosti činil 6,5 %.

„Stal se 2. nejúspěšnějším pořadem vlastní tvorby v historii vysílání TV Barrandov,“ uvedla stanice. Oživený Videostop dokázal překročit hranici půl milionu diváků.

Sledovanost show To byl náš hit

Barrandov odvysílal 11 hlavních dílů, dával je od začátku října do tohoto pondělka, vždy po 20. hodině. Nejsledovanějším byl díl z 31. října, který vidělo 293 tisíc lidí, přes 7 % těch, kdo byli zrovna u obrazovek.

Show To byl náš hit recyklovala staré písně, zpívali je jiní interpreti než originál. Vyhrály Holky z naší školky.