Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

„Revoluční jídlo, které se pije.“ Mana jde poprvé do televize

Výrobce jídla v prášku Mana, český potravinářský startup Heaven Labs, spouští první televizní kampaň. Upozorňuje v ní na evoluci jídla i nové ochucené drinky Sunlight, Love a Dream, které uvedl na trh na sklonku minulého roku. Reklamní spot, který pochází z dílny interního 3D týmu Many, se bude vysílat na kanálech televize Prima. Dlouholetý maskot značky, gorilí kosmonaut Cosmo Ape má za cíl hlavně podpořit povědomí o nové, rychle rostoucí kategorii nutričně kompletního jídla a o značce Mana jako takové.

Kampaň běží v únoru a březnu. Kromě televize jde v digitálu, PR a outdooru. Nadlinka zahrnuje zmínky na Evropě 2 v Ranní show Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Vůbec poprvé pak Heaven Labs nasazuje reklamu také do outdoorových formátů v okolí hlavního města. Vzhledem k silně rostoucím prodejům na Slovensku firma zvažuje nasazení kampaně i do vybrané tamější televize.

Primárně má kampaň akviziční charakter. Cílí na zákazníky, kteří produkt neznají nebo kteří k nutričně kompletní stravě ve formě nápoje přistupují nedůvěřivě. Video jim má představit alternativu zdravého stravování a ukázat, že se evoluce ve výživě nemusí bát. Cílovým zákazníkem jsou podle tvůrce Many a spoluzakladatele startupu Jakuba Krejčíka všichni aktivní lidé.

„Univerzalita a dostupnost jsou pro nás v komunikaci klíčové. Chceme být opravdu pro každého, ať už z pohledu alergenu, veganství či cenové dostupnosti. Díváme-li se na naše stávající zákazníky, vychází nám z toho, že je to vlastně každý, kdo jí a něco dělá, a ocení tak čas od času benefity Many.  Je vhodná pro všechny, kterým záleží na tom, aby do svého těla dostávali jen zdravé a potřebné látky. A přitom nemají čas, chuť nebo příležitost takové pokrmy připravovat. Hlavními benefity Many jsou její samotná nutriční hodnota a čas,“ předsvědčuje Krejčík.

Jakub Krejčík

Jakub Krejčík

Nový dvacetivteřinový spot tematicky vychází z prvního reklamního počinu interního týmu Many, který vznikl před rokem a který režíroval Tomáš Mašín. Video shlédlo během roku na kanálu firmy na YouTube ve třech jazykových mutacích celkem šest milionů lidí. Druhé video cílené na zaneprázdněné lidi v kancelářích firma představila v listopadu, aktuálně má necelé dva miliony zhlédnutí.

„Vizí Many je vždy propojit jídlo s technologií a estetickým designem. Videu nechybí prvky humoru a nadsázky, která by měla, stejně jako Mana, být součástí našeho každodenního života,“ míní art director Heaven Labs Tereza Janečková, která má ve firmě od nového roku na starosti kompletní vizuální reklamní profil Many. Na kreativě, animaci a postprodukci s ní spolupracovali Radovan Grežo jako tvůrce konceptu a spoluzakladatel Heaven Labs Grigory Vyatkin.