Asociace komunikačních agentur vydala svou ročenku za období 2018. Ta poprvé obsahuje komplet případových studií vítězných prací výroční soutěže Effie s komentáři porotců. Stahujte zdarma.

Reward slibuje z Instagramu okamžité peníze od inzerentů

Dostávat jako influencer na Instagramu zaplaceno od inzerentů za publikování propagačních příspěvků, to slibuje zprostředkovat nová aplikace Reward od firmy Reward Media Jakuba Rože a Davida Dostala. Cílem je právě zjednodušit propojení značek s vlivnými uživateli Instagramu. Od minulého týdne v ní běží první kampaně značek Brit, Carnilove, TopRecepty.cz, Samurai Shot a Ondrášovka. Postupně chce apka nabízet další, přičemž technologicky je připravena na globální expanzi.

Reward

Logo aplikace Reward

“V agentuře dnes do marketingového mixu většiny kampaní zařazujeme Instagram a využíváme influencerů pro promo produktů či služeb. Pořád dokola ale hledat vhodné influencery, vysvětlovat jim princip kampaně, dohadovat podmínky spolupráce, měření, vyhodnocení a vyplácení odměn bere velké množství lidského času. Chtěli jsme tento proces automatizovat,” přibližuje Jakub Rož, který nové firmě Reward Media šéfuje, přičemž 80 % v ní vlastní jeho Flow Media, 20 % patří Adamu Bubeníčkovi, technickému řediteli firmy.

Ten popisuje fungování novinky takto: “V aplikaci si jako značka můžete sami vytvořit kampaň na pár kliků, nastavit si, komu dovolíte zapojení do kampaně, co požadujete za příspěvky a jakou nabízíte odměnu. Odměny aplikace sama v reálném čase počítá podle počtu followerů na Instagramu a následně podle lajků, které příspěvek dostává. Peníze influencerům hned vyplácíme přímo z aplikace.”