Dostávat jako influencer na Instagramu zaplaceno od inzerentů za publikování propagačních příspěvků, to slibuje zprostředkovat nová aplikace Reward od firmy Reward Media Jakuba Rože a Davida Dostala. Cílem je právě zjednodušit propojení značek s vlivnými uživateli Instagramu. Od minulého týdne v ní běží první kampaně značek Brit, Carnilove, TopRecepty.cz, Samurai Shot a Ondrášovka. Postupně chce apka nabízet další, přičemž technologicky je připravena na globální expanzi.

Logo aplikace Reward
„V agentuře dnes do marketingového mixu většiny kampaní zařazujeme Instagram a využíváme influencerů pro promo produktů či služeb. Pořád dokola ale hledat vhodné influencery, vysvětlovat jim princip kampaně, dohadovat podmínky spolupráce, měření, vyhodnocení a vyplácení odměn bere velké množství lidského času. Chtěli jsme tento proces automatizovat,“ přibližuje Jakub Rož, který nové firmě Reward Media šéfuje, přičemž 80 % v ní vlastní jeho Flow Media, 20 % patří Adamu Bubeníčkovi, technickému řediteli firmy.
Ten popisuje fungování novinky takto: „V aplikaci si jako značka můžete sami vytvořit kampaň na pár kliků, nastavit si, komu dovolíte zapojení do kampaně, co požadujete za příspěvky a jakou nabízíte odměnu. Odměny aplikace sama v reálném čase počítá podle počtu followerů na Instagramu a následně podle lajků, které příspěvek dostává. Peníze influencerům hned vyplácíme přímo z aplikace.“

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty

Za Alzu bude mluvit Eliška Čeřovská, spoluzakládala CNN Prima News
