Vydavatelství RF Hobby Pavla Kvoriaka přijde v říjnu s třemi novými časopisovými televizními průvodci. V pondělí 21. října poprvé vydá čtrnáctideník TV Program, v úterý 29. října se pak objeví na stáncích čtrnáctideníky TV Gold a TV Extra tip.
- TV Program cílí na mladšího aktivního diváka, první číslo vyjde v nákladu 250.000 kusů, stát bude 12,90 Kč.
- TV Gold míří na náročnějšího diváka, především z větších měst, a staví proto na rozsahu - bude mít 132 stran, s programem až 94 kanálů. První číslo vyjde v nákladu 200.000 výtisků za 19,90 Kč.
- TV Extra tip je určen pro širokou vrstvu televizních diváků, kromě programu proto přináší články zvláště pro starší (sekce TV Nostalgie), texty o vaření, kutilství, zahrádkaření, křížovky o ceny a horoskop. První číslo se tiskne v nákladu 140.000 kusů, cena je 9,90 Kč.
Launch TV Programu i TV Goldu podpoří televizní kampaní na stanicích Prima, Barrandov, Nova a tematických stanicích zastupovaných firmou Atmedia. Propagaci v televizi doprovodí zvýšená podpora prodeje přímo v síti trafik Geco, HDS a Inmedio.
„Celkově jsme do zaváděcí kampaně investovali takřka 11 milionů Kč,“ uvedla Alexandra Krausová z marketingu RF Hobby.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden