Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Ringier příští rok zachová agenturní provize za prodej reklamy na webu

Web bulvárního deníku Aha! má být od ledna 2013 redesignovaný a víc se má zaměřit na ženy.

Vydavatelství Ringier Axel Springer zveřejnilo ceník online reklamy pro rok 2013, s nabídkou pro weby Blesk.czBleskproženy.cz, Bleskpromuže.cz, BleskHobby.cz, iSport.cz, Abicko.cz, Auto.cz, Ahaonline.cz, Reflex.cz a Sleviste.cz. Mediálním agenturám bude dál vyplácet provizi za zprostředkování, přitom zlevňuje reklamu po Vánocích a o letních prázdninách. Nacenilo i direct mail či mobilní reklamu.

„Oproti loňskému roku zavádí Ringier Axel Springer CZ speciální koeficient 0,8 u CPT v low season (leden, únor, červenec a srpen) a levnější CPT na Auto.cz (u některých formátů až o 50 Kč). Zároveň díky široké nabídce cross mediálních balíčků, které kombinují inzerci v internetových a tištěných titulech vydavatelství, zůstávají u online inzerce i pro rok 2013 zachovány standardní agenturní provize,“ uvedl vydavatel.

Novinkou od dubna 2013 bude možnost behaviorálního cílení v několika kategoriích (už nyní funguje cílení na značku, klíčová slova či kraje).

Web bulvárního deníku Aha! má být od ledna 2013 redesignovaný a víc se má zaměřit na cílovou skupinu žen. Nově bude kombinován s Bleskproženy.cz, jako inzertní balíček cílený právě na ženy. Na muže naopak Ringier zacílí nový balíček sestávající z Auto.cz, Reflex.cz, iSport.cz a Bleskpromuže.cz.