Poděbradská agentura Ritual Communication, kterou založili Mirek Paskovský a Ondřej Dub, si letos na podzim připomíná 20 let existence a při té příležitosti představuje personální posily.
Novou account directorkou se stala Klára Feniková, která přestoupila z Wunderman Thompson, kde pracovala jako senior account supervisor. V agentuře bude mít na starost tým sedmi accountů a new bussines.

Klára Feniková
Kreativním ředitelem agentury je nově Petr Podlešák, donedávna odpovědný za vedení zlínské pobočky agentury Comtech Can.

Petr Podlešák
Šéfem produkce se stal Tomáš Přibek, který v agentuře dosud zastával pozici account managera pro značky z koncernu Volkswagen Group.

Tomáš Přibek
„Dvacet let je v lidském životě teprve začátek a vstup do dospělosti. Ve tvrdém reklamním byznysu bychom už možná mohli spíš pomýšlet na předčasný důchod,“ podotýká jeden ze zakladatelů agentury Ondřej Dub. „Jsme rádi, že s novými personálními posilami tyto myšlenky zatím můžeme opustit a věnovat se dalšímu rozvoji značky Ritual Communication,“ doplňuje druhý ze zakladatelů Mirek Paskovský.
Ritual Communication se zaměřuje na zákaznické aktivace, podlinkovou komunikaci, eventy a komunikační řešení. Agentura sídlí v Poděbradech v gotické sýpce a v současné době má 28 zaměstnanců. Svou činností pokrývá český a také slovenský i maďarský trh. Mezi její klienty patří značky Pepsi, Schweppes, Škoda, Volkswagen, Volkswagen Financial Services, Seat, Volkswagen Užitkové vozy, Danone, Mondelez, Orbico nebo Staropramen.

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
