Novým marketingovým ředitelem softwarové společnosti CN Group se stal Mikuláš Procházka. V čele marketingového týmu nahradil Yasminu Fadilovou, která tým řídila od roku 2012 a z firmy po téměř 20 letech odchází. Procházka do CN Group přichází z technologické firmy Etnetera, kde dosud působil jako marketingový ředitel. Marketingu se věnuje od roku 2005 a kromě Etnetery pracoval ve společnostech MasterCard, Grafton Recruitment, Actum Digital, nebo LMC, kde mimo jiné založil a pořádal NeKonference.
„Mikuláš bude mít na starosti zejména navázání užší spolupráce mezi obchodním a marketingovým oddělením, vedení komunikace značky směrem k potenciálním klientům, ale i strategii marketingové podpory náboru nových zaměstnanců,“ vysvětluje šéf CN Group Michal Širica.
CN Group vznikla v roce 1994 v Praze a do roku 2019 patřila dánským majitelům. Nyní je jejím majoritním vlastníkem český investiční fond Genesis Capital. Loni vykázala obrat 393 milionů Kč. Soustřeďuje se na vývoj softwarových řešení na míru především pro zákazníky ze západní a severní Evropy, zajišťuje vývoj, inovaci, testování a údržbu softwaru a provádí analýzy a návrhy komplexních systémů. Kromě toho se zabývá i konzultačními službami, business inteligence, internetem věcí, umělou inteligencí a návrhářským inženýrstvím.