Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Robert Downey jr. tváří globální kampaně výrobce mobilů HTC

Nová kampaň: HTC znamená Hipster Troll Carwash. Nebo cokoli jiného

Nová kampaň: HTC znamená Hipster Troll Carwash. Nebo cokoli jiného

Tváří nové globální kampaně výrobce mobilů HTC s názvem Change se stal americký herec Robert Downey jr. „Dlouhodobá kreativní kampaň je postavená na variabilitě akronymu HTC, který si fanoušci značky mohou přetvořit v prakticky cokoliv, třeba Hroši Telefonují Cuketou,“ uvedlo české zastoupení firmy, která si tak celosvětově připomene 17 let existence.

Po klipu s Downey na YouTube budou spuštěny další části dlouhodobé kampaně, která zahrnuje všechny typy médií. V Česku se první fáze nové marketingové strategie odrazí zejména na internetu, konkrétně sociálních sítích. HTC také nedávno podepsalo několikaletou spolupráci s fotbalovou asociací UEFA.