Reklamní agentura RobertNemec.com oslavila 20 let od svého založení. Oslava se konala v úterý 14. září v Praze ve vile Grébovka. Hosté si kromě občerstvení vyslechly dvě přednášky.
V první zakladatel Robert Němec představil svoji vizi, jak se bude vyvíjet marketing v dalších 10 letech. Podle Němce marketing v Česku značně zaostává za světem a je příliš ve vleku výkonnostního marketingu, bannerů, televize a outdooru. Mnohem ziskovější podle něj je, když firmy vyloučí z obchodního řetězce prostředníky, začnou mnohem víc využívat databázový marketing a začnou zapracovávat poznatky z kognitivních věd.
Druhou přednášku měl Lukáš Uhl, krizový manažer ve firmách Dáme jídlo, Zoot nebo Pietro Filipi. Podle Uhla je v dobách krize potřeba přísně kontrolovat naprosto každý náklad a ve firmě musí nakonec rozhodovat jediný člověk. A i ten se musí rozhodovat občas pocitově, protože „pokud má Excel více než pět řádků, potvrdí vám naprosto cokoli“, řekl Uhl.
Od Christnetu k agentuře
Agenturu RobertNemec.com založil Robert Němec v roce 2001. Tedhdy studoval třetím rokem psychologii a politologii na Masarykově univerzitě v brně a vedl občanské sdružení ChristNet.cz (dnes Spolek Christnet).
Webu ChristNet.cz si všiml Libor Loder, majitel dovozce zboží pro malé obchody Idea-Impo. S nástupem hypermarketů začaly obchůdky krachovat a s nimi padal i obrat Loderovy firmy. Loder proto Němce požádal, zda by pomohl restartovat jeho byznys.
Zakázka obsahovala vytvoření nové značky, nalezení nového sortimentu, vybudování cenového modelu a také tvorbu e-shopu, včetně pomoci s náborem zaměstnanců. Němec na základě této poptávky požádal na úřadě o založení živnosti – a tak vznikla agentura RobertNemec.com.

Robert Němec s dortem připomínajícím kulaté jubileum agentury

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
