Reklamní agentura RobertNemec.com oslavila 20 let od svého založení. Oslava se konala v úterý 14. září v Praze ve vile Grébovka. Hosté si kromě občerstvení vyslechly dvě přednášky.
V první zakladatel Robert Němec představil svoji vizi, jak se bude vyvíjet marketing v dalších 10 letech. Podle Němce marketing v Česku značně zaostává za světem a je příliš ve vleku výkonnostního marketingu, bannerů, televize a outdooru. Mnohem ziskovější podle něj je, když firmy vyloučí z obchodního řetězce prostředníky, začnou mnohem víc využívat databázový marketing a začnou zapracovávat poznatky z kognitivních věd.
Druhou přednášku měl Lukáš Uhl, krizový manažer ve firmách Dáme jídlo, Zoot nebo Pietro Filipi. Podle Uhla je v dobách krize potřeba přísně kontrolovat naprosto každý náklad a ve firmě musí nakonec rozhodovat jediný člověk. A i ten se musí rozhodovat občas pocitově, protože „pokud má Excel více než pět řádků, potvrdí vám naprosto cokoli“, řekl Uhl.
Od Christnetu k agentuře
Agenturu RobertNemec.com založil Robert Němec v roce 2001. Tedhdy studoval třetím rokem psychologii a politologii na Masarykově univerzitě v brně a vedl občanské sdružení ChristNet.cz (dnes Spolek Christnet).
Webu ChristNet.cz si všiml Libor Loder, majitel dovozce zboží pro malé obchody Idea-Impo. S nástupem hypermarketů začaly obchůdky krachovat a s nimi padal i obrat Loderovy firmy. Loder proto Němce požádal, zda by pomohl restartovat jeho byznys.
Zakázka obsahovala vytvoření nové značky, nalezení nového sortimentu, vybudování cenového modelu a také tvorbu e-shopu, včetně pomoci s náborem zaměstnanců. Němec na základě této poptávky požádal na úřadě o založení živnosti – a tak vznikla agentura RobertNemec.com.

Robert Němec s dortem připomínajícím kulaté jubileum agentury

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
