Hudební festival Rock for People si letos, kdy proběhne od 4. do 6. července na letišti v Hradci Králové, připomene 25 let od svého vzniku. Při té příležitosti si nechal udělat novou grafiku, která ho bude provázet dalších pět let. Vytvořila ji pražská kreativní a marketingová agentura Amden. Pořádající firma Ameba Production návrh Amdenu vybrala v tendru, neboť podle ní nejlíp splňoval zadání pracovat s emocemi, energií a atmosférou akce.
„Hledali jsme způsob, jak festival posunout také graficky a vizuálně. Dlouho jsme používali barevné panáčky, kteří představovali různé aktivity a emoce a na tuto linku jsme chtěli nějak zajímavě navázat,“ říká ředitel festivalu Michal Thomes.
„Za naším konceptem vidíme fanouška a skryté emoce, které v něm Rock for People vyvolává. Člověka, který si přijede užít festivalovou atmosféru se vším všudy. Uvolní se a odváže. Probudí zvíře v sobě. A právě série zvířecích hlav s lidskými doplňky - jako jsou brýle, čelenky nebo helmy - tvoří společně s mottem Probuď to v sobě novou ideovou a grafickou osu kampaně Rock for People,“ přibližuje šéfka kreativního týmu agentury Amden Veronika Svobodová. Nová grafika se ukáže na plakátech, billboardech, v televizi, sociálních sítích či přímo v areálu festivalu. Koncept se promítne i do spotů v rádiu.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Metoda Markovič: Hojer. Na festivalu Serial Killer poprvé vyhrál český seriál
