Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Rock for People slaví 25 let s grafikou od Amdenu

Hudební festival Rock for People si letos, kdy proběhne od 4. do 6. července na letišti v Hradci Králové, připomene 25 let od svého vzniku. Při té příležitosti si nechal udělat novou grafiku, která ho bude provázet dalších pět let. Vytvořila ji pražská kreativní a marketingová agentura Amden. Pořádající firma Ameba Production návrh Amdenu vybrala v tendru, neboť podle ní nejlíp splňoval zadání pracovat s emocemi, energií a atmosférou akce.

„Hledali jsme způsob, jak festival posunout také graficky a vizuálně. Dlouho jsme používali barevné panáčky, kteří představovali různé aktivity a emoce a na tuto linku jsme chtěli nějak zajímavě navázat,“ říká ředitel festivalu Michal Thomes.

Nový vizuál Rock for People od Amdenu

Nový vizuál Rock for People od Amdenu

Nový vizuál Rock for People od Amdenu

Nový vizuál Rock for People od Amdenu

Nový vizuál Rock for People od Amdenu

Nový vizuál Rock for People od Amdenu

„Za naším konceptem vidíme fanouška a skryté emoce, které v něm Rock for People vyvolává. Člověka, který si přijede užít festivalovou atmosféru se vším všudy. Uvolní se a odváže. Probudí zvíře v sobě. A právě série zvířecích hlav s lidskými doplňky - jako jsou brýle, čelenky nebo helmy - tvoří společně s mottem Probuď to v sobě novou ideovou a grafickou osu kampaně Rock for People,“ přibližuje šéfka kreativního týmu agentury Amden Veronika Svobodová. Nová grafika se ukáže na plakátech, billboardech, v televizi, sociálních sítích či přímo v areálu festivalu. Koncept se promítne i do spotů v rádiu.