Novou PR specialistkou provozovatele internetových obchodů E-commerce Holding se stala Daniella Kopová. Bude mít na starosti interní komunikaci, koordinaci PR jednotlivých vertikál, správu webu a budování korporátní identity. O PR aktivity finanční skupiny Rockaway, do jejíhož portfolia E-commerce Holding patří, se nadále stará Michaela Papežová. „E-commerce Holding už je tak velký, že jsme potřebovali samostatnou PR pozici, která se mu bude věnovat a bude i nezávislá na Rockaway, což je Daniella,“ vysvětluje Papežová.
Rockaway rovněž mění obsazení pozice specialisty na PR a content marketing. Tu od dubna do srpna zastával Jiří Vicherek. Jeho nedávno vystřídal Adam Rek. Vicherek z Rockaway odešel a v září založil vlastní komunikační agenturu Fenek.
Koppová začala svou kariéru v inkubátoru Creative Dock, který se snaží vytvářet nové startupy, stavěné na míru velkým korporacím. Podílela se na projektu Sečteno.cz a měla na starosti tvorbu textů, překlady a kreativu. Spolupracovala také s návrhářkou Alenou Bělíkovou, která pod značkou La Mode De Boheme vytváří kabelky a náhrdelníky z peří. Naposledy působila v PR agentuře FleishmanHillard, kde měla na starosti klienty jako Lenovo, Ahold nebo vybrané značky P&G.
E-commerce Holding provozuje síť e-shopů s více než 1,5 milionu zákazníků. Jsou to mimo jiné obchody se sportovním vybavením Sporty.cz a Snowboards.cz a také e-shop s módou BigBrands.cz a dětským zbožím Proděti.cz. Internetové obchody holdingu sdílejí informační systém, marketing, logistiku a péči o zákazníka.