Rockaway spustí e-shop s potravinami Kolonial.cz

Podnik Havrlanta a Křetínského začne konkurovat nákupním službám Teska či Mitonu.

Koloniál se představil na letošním Retail Summitu. V diskusi zprava Petr Vyhnálek, Martin Kasa a šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust jako moderátor

Koloniál se představil na letošním Retail Summitu. V diskusi zprava Petr Vyhnálek, Martin Kasa a šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust jako moderátor

Společnost E-commerce Holding ze skupiny Rockaway se pustí do prodeje potravin přes internet. Na pražském Retail Summitu, výročním setkání podnikatelů v maloobchodě, oznámila, že název e-shopu bude Kolonial.cz. Povede ho Petr Vyhnálek, dlouholetý šéf tuzemského řetězce Globus. „Koloniál byl v minulosti tradiční služba, postavená na osobním přístupu a znalosti svého zákazníka, to jsou hodnoty, na kterých by měl stát i náš projekt,“ uvedl k názvu nové služby Vyhnálek.

Na konferenci uvedl, že služba bude spuštěna v letošním prvním pololetí a do pěti let počítá s obratem 4 až 5 miliard Kč. Rockaway se při spouštění služby nespojuje s žádným dalším partnerem z řad tradičních řetezců.

Značka nové služby Kolonial.cz

Značka nové služby Kolonial.cz

E-commerce Holding zastřešuje síť specializovaných e-shopů, spoluvlastněnou skupinou Rockaway Jakuba Havrlantačerstvě společností Czech Media Invest Daniela KřetínskéhoPatrika Tkáče. Spuštěním internetového Kolonialu se vydávají na trh, kde už působí služby iTesco.cz řetězce Tesco či Rohlik.cz spoluvlastněný skupinou Miton a Tomášem Čuprem, který stál u zrodu úspěšných služeb Slevomat a Dámejídlo.cz.

E-commerce Holding už pod sebou má sportovní e-shopy (Sporty.cz a Snowboards.cz), obchod s dětským zbožím Proděti.cz, módní nákupní kluby Bigbrands.cz a MódníGuru.cz a e-shopy ze segmentu životního stylu pod hlavičkou Vivantis (Parfémy.cz, Krása.cz či Zdraví.cz).

Sdílejte