S létem zahájil provoz kulinární internetový magazín Zajídlem.cz a spřízněná cestovní agentura Culinaria Travel.
Šéfredaktorkou portálu je Jana Trundová, která v minulosti pracovala pro časopisy Apetit, F.O.O.D, MF Plus či Barlife. Na portál píše znalec vína Jiří Kolečko, šéfredaktorka časopisu Barlife a specialistka na nápojovou gastronomii Bára Urbanová, redaktorka MF Dnes Scarlett Wilková či publicistka a spisovatelka Denisa Prošková.
Společně píší o zahraniční i české kuchyni a současných kulinárních trendech, nabízejí též rozhovory s významnými osobnostmi kulinárního světa. Podstatnou část portálu tvoří recenze kuchařek a recepty na speciality z různých regionů.
Cestovní agentura se zaměřuje na zájezdy do regionů známých specifickou či výraznou kuchyní, cesty jsou spojené s ochutnávkou či možností vyzkoušet si postup přípravy konkrétních pokrmů.
Jde o rodinné aktivity - jednou z hlavních autorek textů na webu je Jitka Rákosníková, šéfredaktorka měsíčníku F.O.O.D. vydávaného Mladou frontou, ředitelem cestovní agentury je její muž Pavel Rákosník. Propagaci obou projektů zajišťuje jejich syn Šimon, majitel agentury Rubikon PR.
“Zajídlem.cz jsme původně chtěli využít jako blog kulinární cestovní agentury Culinaria Travel. I proto mají obě stránky prakticky totožná loga. Postupem času ale vykrystalizoval nápad na samostatné ‚food médium‘, které podle nás na českém trhu schází,” uvedl Pavel Rákosník.
Autorem logotypu Culinaria Travel, potažmo spřízněného portálu je Filip Blažek z pražského studia Designiq. Značka představuje pět různých forem hrnců a pánví, ve kterých se na pěti kontinentech připravují pokrmy; kulinářskou rozmanitost podtrhuje pět různých barev.