Online supermarket Rohlik.cz testuje nový model doručování objednávek prostřednictvím kamenných prodejen. Jeho zákazníci v Praze a Brně si mohou své nákupy vyzvedávat osobně v síti Sklizeno a My Food, které patří do skupiny Sklizeno Foods. Nová služba funguje od začátku prosince, do 5. ledna 2018 má probíhat v pilotním režimu. „Je pravděpodobné, že tuto možnost doručování zavedeme nastálo,“ nevyloučil na základě dosavadních ohlasů šéf a spolumajitel Rohlíku Tomáš Čupr.
Vyzvedout nákup je teď možné na šesti místech v Praze - na Vinohradech, Žižkově, Břevnově, v Nuslích, Jinonicích a Dobřichovicích. V Brně je zatím pět výdejních míst, a to v ulicích Holandská, Radnická, Říčanská, Křídlovická a na Palackého třídě. Doprava na zvolené výdejní místo stojí 39 Kč. Nákup pak může na zákazníka počkat i několik hodin. Objednaný nákup lze také zrušit, nejpozději však tři hodiny před začátkem časového intervalu pro vyzvednutí.
Vydávání zboží v kamenných prodejnách předcházela loni na konci roku akce vyzvedávání objednávek z automobilu u benzínek Mol. Tou si podle Čupra chtěl e-shop ověřit zájem zákazníků o jiný typ odběru zboží, momentálně už však výdej z dodávek nefunguje. Stejné akce zkoušely loni i e-shopy Košík.cz a Kolonial.cz, které se letos spojily v jeden. Rohlik.cz přidal k doručování letos i takzvané chlebníky, tedy termoizolační boxy, které mohou kurýři nechat u dveří zákazníka, i když není doma.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
