Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Rohlik.cz v placeném klubu Premium odbaví přednostně své věrné zákazníky

Žádné pánvičky, nože a plyšáci za loajalitu, ale nadstandardní služby, slibuje Čuprův e-shop.

Online supermarket Rohlik.cz spustil novou službu Premium, která má podchytit jeho nejvěrnější zákazníky. „Je to klub pro chytré lidi, kteří ví, že důležitější než sbírat body na pánve je užívat si kvalitní jídlo a život. Je tu pro všechny, kteří umí se svým časem i penězi smysluplně nakládat,“ vysvětlil v narážce na klasické věrnostní programy tradičních maloobchodníků podstatu nové služby zakladatel Rohlíku Tomáš Čupr.

Základem nové služby je přednostní odbavení zákazníků, a to bez ohledu na to, jak vysoká je poptávka. Jako příklad extrémní poptávky lze uvést Vánoce - konkrétně v tomto období bude Rohlík garantovat volná doručovací okna. Pokud zákazník učiní objednávku do 17 hodin, nákup dostane ještě v tentýž den, v případě Turbo Rohlíku třeba i do 90 minut. Právě uplynulé Vánoce připravily internetovým prodejcům potravin některé perné chvilky a poučení, že pro sezónní špičku je třeba mít připraveno speciální řešení zvládající enormní nároky na logistiku. O situaci se tehdy hojně diskutovalo v médiích a na sociálních sítích.

„Nová služba Rohlík Premium je vylepšená tak, abychom maximálně uspokojovali požadavky našich věrných zákazníků. Co se týká logistického vyladění celého Rohlíku, to souvisí i s další automatizací skladů, která nás čeká v rámci otevření nových skladových prostor v Horních Počernicích ve čtvrtém kvartálu tohoto roku,“ uvedl pro Médiář marketingový ředitel Rohlíku Jiří Rákosník.

Členství v klubu je sice zpoplatněno - platí se 1.999 Kč za rok, respektive 199 Kč měsíčně -, ale kromě přednostního odbavení nabízí doručování zdarma, 15% slevu na vlastní značku Bez kompromisu (aktuálně zahrnuje zhruba 100 položek, do konce roku jich má být 245), exkluzivní přístup k některým produktům a další benefity. Zvláštní důraz je kladen i na řešení reklamací - Rohlík v případě nespokojenosti zákazníkovi dává dvojnásobnou kompenzaci.

Vedle spuštění klubu Premium přesunul Rohlík svou nabídku pokrmů z pražských restaurací doručovaných pod značkou Rohlík Bistro pod značku Bez kompromisu. Rohlík Bistro zahrnovalo šokově zchlazená jídla ze známých pražských restaurací a služba vznikla v reakci na vyhlášení nouzového stavu a s tím spojeného omezení provozu restaurací. Ve stále nabídce je tak nyní 40 hotových jídel pro pražské zákazníky, v červenci se pak objeví nabídka i pro Brno.