Marketingová agentura World of Online (WOO) pomáhá provozovateli internetových supermarketů Rohlik Group oslovit spotřebitele na sociální síti TikTok, a to v Česku a v Maďarsku. Cílem je oslovit jak současnou cílovou skupinu, tak „mladé dospělé“ na počátku svého dospělého života a samostatnosti. V době, kdy sami začínají řešit chod domácnosti, a tedy i to, co si uvaří a z čeho, se Rohlík prostřednictvím TikToku snaží vstoupit do jejich povědomí jako volba číslo 1 v nakupování.
„Obsah, který na TikTok vytváříme, má za cíl ukázat hlavní výhody nákupu na Rohlíku a Kifli s návazností na zábavný a autentický obsah odrážející se v aktuálních trendech TikToku,“ uvádí executive director agentury Petr Kurz. Spolu s ním na projektu pracuje social media manager Claudia Mónica Gutiérrez. V Maďarsku už profil tamějšího e-shopu Kifli.hu nějakou dobu běží, v Česku má Rohlik.cz na TikToku premiéru.
@rohlikcz_official Nakupte z lahodných a jednoduchých receptů snadno během pár sekund ⏱️ a připravte si své chuťové pohárky. 👩🍳#rohlik #rohlikcz #foodtok #recepty #tiktokrecepty
@rohlikcz_official Tak schválně... kdo vyhraje tuto nákupní challenge? Nejrychlejší cesta na nákup je ta s Rohlíkem. 🙌 #rohlik #rohlikcz #nakup #groceries #potraviny #grocerychallange
World of Online se stará o vše od tvorby kreativního obsahu, přes produkci, po celkovou správu účtů. Obsah a formu videí přizpůsobuje tomu, jaký obsah na TikToku vytvářejí samotní uživatelé. Krátká videa jsou proto uvolněná, aby uživatele zaujala, inspirovala i pobavila. Agentura také komunikuje s uživateli v rámci community managementu.

Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
