Kreativní oddělení agentury Nydrle posiluje od února art director Roman Čihalík, který na téže pozici působil od roku 2005 postupně v agenturách Leo Burnett, Kaspen a VCCP. V novém působišti je jako vedoucí týmu zodpovědný za kompletní kreativní výstupy pro klienty ING Pojišťovna nebo Český rozhlas.
S Nydrle už Čihalík tento rok spolupracoval na kreativním konceptu letošního ročníku festivalu PIAF.
S příchodem Čihalíka mění Nydrle strukturu svého kreativního oddělení. Na pozici team leadera se podobně jako Čihalík posouvá i dosavadní šéf design Jan Kolář, který bude mít na starost klienty Vodafone, GE Money Bank, Fincentrum a CTP. Antonín Parma, kreativní ředitel Nydrle, se má primárně věnovat celkové integraci, kreativní strategii a novým klientům.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
