Tým webu Hlídací pes uvádí svou druhou knihu Babiš. Vůdce pro 21. století. Pokřtil ji koblihou.

Roman Kulifaj přešel z Telefóniky do marketingu Sazky

Od mobilních operátorů k loteriím přešli také ředitel marketingu Aleš Veselý a Eva Štipková, jež se stará o digitální marketing.

Roman Kulifaj

Roman Kulifaj

Marketing loterijní společnosti Sazka od ledna posílil o Romana Kulifaje, který předtím šest let pracoval v Telefónice, naposledy jako manažer marketingové komunikace. V Sazce obsadil pozici manažer komunikace a produkce. Spadají pod něj i nedávno inovované, každodenní televizní pořady s losováním loterií.

V O2 naposledy dělal velkou loňskou kampaň na O2 TV. První kampaní, na kterou dohlíží, je propagace Sportky. Kampaň má proběhnout – jako první v Sazce – napříč všemi typy médií a zavést jako poznávací znamení firmy a jejích loterií letící „míček štěstí“. S kreativou pomáhala VCCP, která dělá i pro Telefóniku, digitální část má na starosti Symbio, sociální média agentura Bubble. Mediální prostor vyjma onlinu nakupuje Médea, online prostor zajišťuje Adexpres.

„Sazka už nebude jen na cestě benzinka, prodejna tabáku. Musí oslovit moderní retailová místa,“ podotkl Veselý k zintenzivnění marketingové komunikace Sazky pod novým majitelem, skupinou KKCG Karla Komárka mladšího. Součástí nové propagace tak je i mobilní aplikace s výherními čísly.

Zároveň startuje kampaň k uvedení virtuálního mobilního operátora SazkaMobil, jejíž ústřední součástí je televizní spot Šťastná Simka. Spot vznikl v produkci Boogie Films, kreativa vznikala ve spolupráci s Nydrle Digital. Mediální nákup opět zajistily Médea a Adexpres.

Pod ředitelem marketingu Sazky Alešem Veselým nově pracuje na digitálním marketingu Eva Štipková, která loni v říjnu přišla z Vodafonu. Veselý před půl rokem přestoupil do Sazky také z Telefóniky.

Součástí Veselého, nově zformovaného týmu marketingu Sazky jsou ještě manažer marketingových projektů – jako sponzoring hokeje nebo spolupráce s Jaromírem JágremJan Soukal (v Sazce zůstal z doby angažmá PPF) a brand manažeři loterií Hana Barochová a SazkaMobilu Pavel Kuhn. Vybírá se ještě brand manažerka losů a rychlých her typu Keno.