Tvůrce a dodavatel věrnostních programů a spotřebitelských soutěží Rondo.cz po roce existence zakládá sesterskou firmu Rondo Data. Ta se chystá nabídnout realizaci průzkumů veřejného mínění, výzkumy trhu a marketingové výzkumy. V prvním roce fungování se chce soustředit především na středně velké firmy, které by výzkumy trhu využily, ale nemohou za ně dát moc peněz. Zakladateli a majiteli Rondo Data jsou stejně jako u Ronda Jan Hřebabecký a Tomáš Kučera. Jak Rondo.cz, tak Rondo Data vlastní napůl.
„Za první rok fungování jsme získali velký počet ověřených uživatelů. Díky tomu jsme schopni s nástroji Rondo Data vytvářet kvalitní průzkumy veřejného mínění a výzkumy trhu, rychleji a levněji, než bylo dosud zvykem,“ věří Kučera. Aktuálně Rondo.cz vykazuje okolo 650.000 uživatelů z řad zákazníků svých partnerů, jejichž databázi plánuje v nové firmě využít. „Na přání klienta můžeme zacílit výzkum nejen podle věku, regionu či vzdělání, ale také například podle nákupních preferencí,“ přesvědčuje Tomáš Kučera.
„Pokud bude chtít zadavatel rychlý průzkum veřejného mínění na aktuální otázku, třeba ‚co si myslíte o kouření v restauracích?‘ nebo zda se vám líbí nová česká hymna, ten jsme schopni realizovat do druhého dne. Výsledek výzkumu například na vzorku 5.000 nebo 10.000 uživatelů dodáme klientovi dodat do týdne,“ doplňuje.