
Drogerie Rossmann letos v lednu zahájily zcela novou kampaň na celý rok
Síť drogerií a parfumerií Rossmann koncem ledna odstartovala celoroční imageovou kampaň na podporu prodeje svých privátních značek. Těch má na českém trhu 35, produktů prodává 1.600. Kromě klasického umístění propagačních materiálů v prodejnách jde firma s kampaní do tisku, na internet a podruhé od roku 2014 (kdy upozorňovala na své 20. výročí v Česku) i na televizní obrazovky. Koncept kampaně přitom vznikl v sesterské filiálce Rossmannu v Maďarsku, český marketingový tým ji dopracoval. V Maďarsku na kreativě dělala agentura Human Telex, v Česku Winkler & Stenzel.
https://www.youtube.com/watch?v=JTci8nfPIcc
Kampaň také upozorňuje na upravené logo Rossmannu. Jeho změna v Česku následuje po domácím Německu, Polsku a Maďarsku.

Takto vypadá letos vytvořené inovované logo sítě drogerií Rossmann
Rossmann také už zveřejnil výsledky svého hospodaření za rok 2015. V Česku mu tržby meziročně rostly o 1 %, zisk o plných 50 %. „Hlavní podíl na úspěšném hospodářském výsledku má stabilní cenová politika, expanze naší prodejní sítě a marketingová podpora značky,“ komentoval jednatel českého Rossmannu Vladimír Mikel. „Na rok 2016 připravujeme novinky v oblasti věrnostních programů, dalšího rozšiřování sortimentu, a budeme také pokračovat v kvalitativní expanzi,“ doplnil.
Celkový obrat Rossmannu loni vzrostl o 9 % na 7,9 miliard eur. Obrat poboček v zahraničí (Česko, Polsko, Maďarsko, Turecko, Albánie) se na celkovém obratu podílel 27 %. Zvýšil se o 14 % na 2,11 miliardy eur. Rossmann provozuje 3.466 prodejen, z toho v zahraničí 1.475 (Polsko 1.103, Maďarsko 191, Česko 124, Turecko 49, Albánie 8). Zaměstnává 47.400 pracovníků (z toho 29.000 v domácím Německu).

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu
