Síť drogerií a parfumerií Rossmann připravila pro své zákazníky věrnostní kampaň s motivy postaviček z filmů studia Disney Pixar. Ta je spojená s premiérou filmu Auta 3 a poběží od 15. května do 27. srpna. Zákazníci mohou za nákupy v jakékoliv prodejně Rossmann sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit plyšáky z animovaných filmů Auta, Hledá se Dory, Příběh hraček, Univerzita pro příšerky a Hodný dinosaurus.
S koncepcí i grafickou podobou kampaně přišlo marketingové oddělení společnosti Rossmann na základě licence na postavičky Disney Pixar. Související kampaň se objeví v rádiích, tisku i online a na veškerých POS materiálech.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Podcast Crunch startuje 4. prosince
Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku

Po roce od ChatGPT