Síť drogerií a parfumerií Rossmann připravila pro své zákazníky věrnostní kampaň s motivy postaviček z filmů studia Disney Pixar. Ta je spojená s premiérou filmu Auta 3 a poběží od 15. května do 27. srpna. Zákazníci mohou za nákupy v jakékoliv prodejně Rossmann sbírat body, díky kterým si budou moci za zvýhodněnou cenu pořídit plyšáky z animovaných filmů Auta, Hledá se Dory, Příběh hraček, Univerzita pro příšerky a Hodný dinosaurus.
S koncepcí i grafickou podobou kampaně přišlo marketingové oddělení společnosti Rossmann na základě licence na postavičky Disney Pixar. Související kampaň se objeví v rádiích, tisku i online a na veškerých POS materiálech.

Web Economie bude mít nové vedení
Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Na nové pozici v digitální agentuře
Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Kolem Pavla Šafra je živo
Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další

Češi a klimatické zpravodajství