Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Rossmann spouští vánoční věrnostní kampaň, s plyšáky od DreamWorks

Postavičky od Rossmanna v kampani od DreamWorks

Postavičky od Rossmanna v kampani od DreamWorks

Síť drogerií a parfumerií Rossmann právě spouští předvánoční věrnostní kampaň. Ta poběží celkem 14 týdnů – od 18. září až do 24. prosince. Zákazníci budou moci získat postavičky z animovaných filmů ShrekKung Fu PandaMadagaskar a Jak vycvičit draka od studia DreamWorks, a to jako plyšové hračky nebo na hrníčcích. Za každých 100 Kč nákupu bude jeden bod do sběratelské karty, k nákupu produktů z kampaně je zapotřebí 24 bodů. Rossmann tak navazuje na letní akci s Pixarem.