Drogistrický řetězec Rossmann spouští věrnostní program s nabídkou kabelek a kosmetických taštiček, které navrhla britská topmodelka Naomi Campbell. Akce trvá od 13. února do 18. června. Za každých utracených 100 Kč obdrží zákaznice jeden bod. Za 25 bodů může pak vybírat z kolekce se slevou až 92 %.
Rossmann nabídku spojuje s letošním připomíná svých 25 let na českém trhu. „Celý koncept je tak trochu symbolický. Naomi Campbell předvádí své kabelky už 25 let, a proto jsme její kolekci zařadili do našeho výročního programu,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace Rossmannu.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor