Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, které je výrobcem celosvětově oceňovaných open-source routerů Turris, rozšiřuje marketingovou podporu těchto zařízení na českém a slovenském trhu. Cílem mediální komunikace, na níž se bude podílet agentura FYI Prague, je zvyšovat povědomí široké veřejnosti o hrozbách kybernetických útoků a šířit osvětu v oblasti internetového zabezpečení.
Mediální komunikace bude cílit především na laickou veřejnost, které by měla pomoci pochopit problematiku nebezpečí, jenž mohou způsobit kybernetické útoky. Součástí plánovaných aktivit bude rovněž edukativní projekt Turris Academy, který má běžným i pokročilejším uživatelům pomoci třeba s nastavením zařízení a pochopením principů kybernetické bezpečnosti. Cílem je také postupné rozšiřování aktivní komunity, nedílné součásti celého ekosystému kolem projektu Turris.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
