Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Rožánek šéfredaktorem Marketing & Media

Oborový týdeník Economie převezme její editor inovací Filip Rožánek, Milan Hladký ve funkci šéfredaktora po roce a čtvrt končí.

Filip Rožánek. Foto: Economia

Filip Rožánek. Foto: Economia

Oborový týdeník Marketing & Media vydavatelství Economia po krátkém čase opět mění vedení. Šéfredaktorem časopisu bude od 1. července Filip Rožánek, dosavadní editor inovací v Economii, předtím analytik strategického rozvoje Českého rozhlasu a v minulosti též šéfredaktor oborového webu Česká média Jaroslava Berky. Oznámil to na Twitteru. Dosavadní šéf Marketing & Media Milan Hladký, který magazín vedl od loňského jara, se podle informací Médiáře vrací na Slovensko.

Jak Médiáři sdělil Rožánek, s Hladkým by měl titul spolupracovat externě, jak ostatně Economia tvrdila při předchozí výměně šéfredaktora Sochora za Hladkého. Filip Rožánek přechází na šéfredaktorskou pozici, post editora inovací opouští. Připomeňme, že na sociálních sítích je názorovým vůdcem i pečlivým kronikářem, loni jej Google ocenil za inovativní přístup k online žurnalistice a před časem také pravidelně psával pro Médiář.