Český rozhlas vypsal veřejnou zakázku na dodavatele, kteří mu budou po čtyři roky zajišťovat propagační předměty. Výsledná rámcová smlouva by měla být uzavřena s maximálně deseti uchazeči. Bude-li hodnoceno méně než deset nabídek, uzavře veřejnoprávní rozhlas smlouvu se všemi uchazeči, jejichž nabídky splní kvalifikační předpoklady. Předběžná hodnota zakázky činí 12,5 milionu Kč. Do tendru se lze hlásit do 12. července.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden