Veřejnoprávní rádio za pět let zdvojnásobilo počet návštěv svého webu Rozhlas.cz. Radním Českého rozhlasu to dnes řekl Alexandr Pícha, šéf internetové sekce rozhlasu. Rádio si svou návštěvnost nenechává zjišťovat oficiálním tuzemským měřením NetMonitor, používá Google Analytics, který je k dispozici zdarma.
NÁVŠTĚVNOST WEBU ČESKÉHO ROZHLASU WWW.ROZHLAS.CZ | |||||
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | |
stránek | 51,7 | 58,3 | 70,0 | 79,3 | 89,5 |
návštěv | 15,4 | 17,7 | 20,5 | 25,3 | 30,9 |
unikátů | 5,3 | 5,9 | 7,3 | 7,6 | 8,8 |
V milionech. Bez Play.cz, speciálních microsite a mobilních aplikací. Do 2011 podle Yahoo Analytics, od 2012 Google Analytics. |
Pícha také uvedl, že obsah na rozhlasovém webu je ze 7 % konzumován prostřednictvím mobilních aplikací. Podcasty zaznamenávají 44.000 uživatelů, kteří udělají kolem 200.000 návštěv a stáhnou 3,4 milionu feedů (souborů anotací pořadů).
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval