Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Rozhlasový koncern Lagardere exkluzivně zastupuje web Jenženy.cz

Majitel předních tuzemských rádií pro rok 2013 slibuje další nové akvizice i vlastní projekty.

Provozovatel rádií Frekvence 1, Evropa 2 či Bonton se pustil do prodeje reklamy na internetu. Jeho prodejce rádiové reklamy Regie Radio Music nově zastupuje server Jenženy.cz, provozovaný brněnskou firmou Business Factory jediného vlastníka Karla Tlusťáka. Ženský portál navštěvuje 187 tisíc lidí měsíčně, na Facebooku dosahuje k 321 tisícům fanoušků.

Lagardere se stal exkluzivním prodejcem reklamního prostoru na webu, který hodlá propojit s tím ve svých rádiích. „Web Jenženy.cz se nám dlouhodobě hodí do portfolia, má zajímavou cílovou skupinu návštěvníků a logicky zapadá do našich produktů. Proto je na mediálním trhu exkluzivně zastupujeme,“ uvedl Lubor Zoufal, šéf online divize Lagardere Active ČR.

Firma pro rok 2013 slibuje další nové akvizice i vlastní projekty. Letos ohlášenou digitální ofenzivou hodlá dorovnávat klesající příjmy z analogového rozhlasového vysílání.