Výkonným ředitelem vydavatelství Strategic Consulting je od 9. července Petr Marek, který se posledních patnáct let podílel na řízení obchodu a distribuce mediální skupiny Mafra, od roku 2007 jako člen představenstva. Opustil ji koncem loňska. Ve firmě Strategic Consulting Jana Čížka bude kromě sítě lokálních 45 grátis novin Český domov řídit rozjezd celopražského týdeníku Naše Praha.
Týdeník Naše Praha měly startovat v květnu, zatím ale jen spustil některé z webových verzí a na papíře bude vycházet až od pátku 5. září. Vydávat se má v 9 mutacích, distribuovaných zdarma do schránek domácností ve všech pražských městských částech v nákladu 560.000 výtisků. Titul slibuje kompletní pokrytí Prahy, měl by se dostat do rukou 1,2 milionu lidí.
Nový týdeník startující měsíc před komunálními volbami (proběhnou 10. a 11. října) se chce obsahem zaměřit hlavně na akce, kulturní přehledy a pozvánky, být tedy hlavně servisním titulem. Kromě toho avizuje zpravodajství, rozhovory „s pražskými osobnostmi“ nebo týdenní televizní program.