Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin začal 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

Rozlivka vede marketing a PR skupiny EFG

Milan Rozlivka

Milan Rozlivka

Marketing a PR energetické skupiny EFG Ivo Skřenka od července vede Milan Rozlivka, který v minulosti pracoval v komunikačních agenturách McCann, TBWA či GGK, naposledy pak od loňského léta v agentuře Luftballon. EFG se věnuje výrobě energií z obnovitelných zdrojů – z odpadů a ze Slunce. Vlajkovou lodí skupiny je Energetické centrum Rapotín, bioplynová stanice vyrábějící elektřinu a teplo z biologicky rozložitelných odpadů.