„Roztomilé, jednoduché.“ U katů vítězí dětské kresby pro Dobré víly

Finální Reklamní katovnu letošního roku vyhrála série kreslených vizuálů od DDB Prague.

Přinášíme pravidelné týdenní hodnocení nových českých kampaní, a to hodnocení od nejpovolanějších - samotných kreativců a stratégů z tuzemského reklamního průmyslu.

Reklamní katovna za 50. týden 2021

  1. DDB Prague: Objetí je víc než hračka (54 %)
    značka, klient: Dobré víly dětem
  2. DDB Budapest, lokalizace Publicis Groupe a Jinej gang: Největší dárek (54 %)
    značka: T-Mobile, klient: T-Mobile Czech Republic
  3. Triple Bang Agency: Zvířátka pomáhají (45 %)
    značka: Crawler, klient: Crawler CZ
  4. OAK: Stav na víťazstvo (41 %)
    značka: BetRing, klient: SZRT Slovakia
  5. Comtech Can: Aupark v kappse (36 %)
    značka: Aupark, klient: Aupark Hradec Králové

S nabídkou hodnotit obesíláme přes 30 tuzemských kreativců, stratégů a zástupců klientů. Tentokrát hodnotilo 12 katů. Na škále od 0 do 100 %, odstupňované po pěti bodech, každý ohodnotí každou z kampaní, všechna bodování zprůměrujeme do výsledného čísla. K vybraným kampaním můžou experti přidat slovní hodnocení.

1. DDB pomáhá vílám, co pomáhají dětem

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Dobré víly dětem: Objetí je více než hračka (DDB Prague)

Reklamní agentura DDB se spojila se spolkem Dobré víly dětem a společně se snaží zvednout povědomí o problematice dětí v ústavní péči a motivovat širší veřejnost v pomoci dětem. Díky finančním příspěvkům mohou „dobré víly“ děti v dětských domovech pravidelně navštěvovat a budovat si s nimi blízký a podporující vztah. Většině z nich dává start do života z ústavní péče psychickou zátěž, o to více lásky, objetí a pozornosti by potřebovaly. „První věc, na kterou lidé pomyslí, když přijde na dárky pro děti, jsou hračky. Všechny děti je milují. Většinou ale dospělí zapomínají, že pro dlouhodobou dětskou prosperitu a spokojenost je potřeba mnohem víc. Proto jsme přišli s konceptem, který jejich potřeby dokáže lidem emočně přiblížit,“ vysvětluje kreativní ředitelka kampaně Amila Hrustić Batovanja. Dobré víly navštěvují děti z dětských domovů už od roku 2015. Povídají si spolu, hrají a budují si s nimi přátelské vztahy. Mimo jiné je i učí navazovat nové vztahy, informují je a připravují na život za zdmi domova. Povídají si spolu o důležitosti vzdělání a o spoustě dalších nepostradatelných témat. Kampaň poukazuje, že děti z dětských domovů jsou ochotné vyměnit svou oblíbenou hračku za čas strávený s někým, kdo jim dá lásku a pozornost.

Míla KneprTakové dojímací. Je to vděčný formát - použít dětské kresby a bezelstný trade off (dobře vymyšlený). Klasické, ale dobré.
Míla Knepr (Contagious CZ)

Iva Hadj MoussaHezké. Roztomilé. Jednoduché.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Marek ŘíhaMyšlenka a téma se mě jako několikanásobného rodiče dotýká, takže jsem ovlivněný už předem. Líbí se mi, jak je to jednoduché a nutí mě to zapřemýšlet. Rozvedení a vysvětlení sdělení mi trochu zaniká, dal bych mu větší prostor. Ale to je detail, za mě super!
Marek Říha (Alza.cz)

Pochopení dětí je těžká disciplína. Zde je to odezřené a dobře použité. Musel jsem si pro sebe škrtnout různé variace objetí, obětí a ojetí, což je běžná kreativcova cynická reakce na vážné téma.
Richard Stiebitz (Gen)

Vilém RubešDárky by vyměnili za objetí - a to zase za vaše peníze. Ilustrovaný brief, u kterého usínají nohy i hlavy. NKP.
Vilém Rubeš

Pavel JechortSi říkám, že neziskové kreativy bodují i proto, že za nimi nejsou rozmáchlé mediální rozpočty, což často vede k opravdu funkční reklamní zkratce. No bullshit a rovnou na komoru. Jako tady.
Pavel Jechort (Mall Group)

Ondřej SoučekDětský kresby jsou výborný, kromě objetí je tedy víc způsobů předávání lásky, ale celkově to na mě působí hodně pozitivně.
Ondřej Souček

Filip HumplS myšlenkou se nedá než souhlasit, ale stejně mě to k aktivní podpoře úplně nevede. Možná bych ty víly potřeboval vidět...
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Michaela OulehlaMá to nápad! Někdy stačí málo a vznikne z toho parádní kampaň. Tleskám. Jen jsem se nedočetla, jestli jsou obrázky opravdu autorské od dětí...
Michaela Oulehla (Cognito)

Manuel PradaReklamní konstrukt. Vyměnil bych to za něco míň fejkovýho (zn. spěchá). Btw. Děkuji ti, dobrá vílo.
Manuel Prada (Comtech Can)

Štěpán KleníkCo k tomu napsat... moc bych si přál, aby byl dostatek Dobrých víl. Koncept je dobrý. Přečíst, zamyslet se a konat... Vše je srozumitelné a s emocí.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Tomáš PflanzerTrošičku kostrbaté, zbytečně šroubované a boomerské copy.
Tomáš Pflanzer (Wiseguys)

2. T-Mobile letos na Vánoce bez českého spotu

Z vánoční kampaně značky T-Mobile

Z vánoční kampaně značky T-Mobile

Leitmotivem letošní vánoční kampaně operátora T-Mobile je navracení kouzla Vánoc. „V posledních dvou letech se zdá, že se kouzlo z našich životů vytrácí. Vzpomeňte si na loňské Vánoce, kdy mnoho rodin pro jistotu trávilo svátky odděleně, aby se navzájem ochránily. I když si starší lidé osvojili různé způsoby, jak udržovat kontakt digitálně, fyzické spojení je to, co dělá Vánoce nezapomenutelnými a kouzelnými. Především mezi malými dětmi a jejich prarodiči. Loňské Vánoce nám ukázaly nejen jak zásadní a důležité jsou digitální technologie, ale také jak zásadní je pro naši pohodu fyzický kontakt,“ uvádí firma. Ve vánočním spotu od agentury DDB Budapest a režisérky Stiny Lütz sledujeme vztah vnuka a jeho dědečka, kteří se dlouho neviděli, ale kteří díky drobným online interakcím během roku udržovali kontakt až do chvíle, kdy se setkají o Vánocích. Kreativu maďarské DDB v Česku adaptovala Publicis Groupe, respektive kreativci z uskupení Jinej gang. Kampaň v různých úpravách poběží také v Polsku, Rakousku, Černé Hoře, Makedonii, Maďarsku, Chorvatsku, Makedonii, Rumunsku a na Slovensku. T-Mobile o Vánocích odměňuje všechny své zákazníky, pro které připravil tarifní dotace. „Zatímco většina operátorů od dotací na nákup zařízení ustupuje, pro nás jsou nadále důležitou odměnou, kterou chceme pro naše zákazníky zachovat – ať už touží po novém telefonu nebo potřebují spíš notebook či televizor,“ uvedl Michal Podlucký, ředitel segmentu pro rezidentní zákazníky T-Mobilu.

Míla KneprSvěží. Aspoň pro mne. Jsem jednoduchý člověk a pointa s krabicí mne překvapila a dojala. A to je to hlavní.
Míla Knepr (Contagious CZ)

Iva Hadj MoussaDojalo mě to, ale já nejsem úplně typický vzorek populace: stačí mi málo. Mimochodem, líbí se mi kamera, svícení i hudba, vše takové v něžných tónech. Print ale spotu vůbec neodpovídá, ani vizuálně, ani... nijak.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Marek ŘíhaZpracování je jako každá druhá vánoční reklama - hudební linka, atmosféra, atd. Proč tyhle vánoční spoty jsou jak přes kopírák? Já už na první dobrou sotva poznám o jakou značku se jedná a jediný co to může zachránit je ta story. Takže ať pouze nehejtím, ten příběh mě pobavil a chytl u srdce, to ne že ne. Ale ten branding!
Marek Říha (Alza.cz)

Bedna jako nápad je fajn. Darovat sebe už ale uchopili jiní, tak to není originální. Kdyby to mohl natočit Marek, mohlo by to tu neoriginalitu překonat.
Richard Stiebitz (Gen)

Vilém RubešTak jako hudba se dělí na tu, co je k poslechu, tu ve výtahu a tu, co ševelí na záchodech v obchodním centru, tak se i reklamy rozdělují na ty, co zaujmou, na ty, co unudí, a na ty, co spolehlivě uspí tisíckráte viděným banálem. A tuhle by mohl pouštět na odborných pracovištích k léčbě nespavosti.
Vilém Rubeš

Pavel JechortNo hele, to jste od Zadara urazili velkou cestu. Chápu, Vánoce, ale tohle mi přijde jako hozený ručník do ringu.
Pavel Jechort (Mall Group)

Ondřej SoučekTakže příběh je to vážně pěknej, jsem dojatej. Ale já vlastně nevim, koho hodnotit. Maďary? Jinej gang, kterej to citlivě přeložil z maďarštiny? Takže i když překlad z maďarštiny je fakt hodně velkej ořech, já ty body dávám Maďarům.
Ondřej Souček

Filip HumplVánoce přicházejí, máme být spolu, svět je v pořádku a je to čím dál tím stejné. Ale ok, je to hezky natočené vánoční přání.
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Michaela OulehlaKrásný a dojemný.
Michaela Oulehla (Cognito)

Manuel PradaT-joo! Z maďarské devadesátisekundové verze mi naskakuje husina. V lokalizaci se „povedl“ husarský kousek – sestřihnout nejemotivnější závěrečnou část, a tak i vánoční magic! Takže žádná piloerekce.
Manuel Prada (Comtech Can)

Štěpán KleníkViděl jsem to v televizi jedním okem a nabyl dojem, že to zapadá náladou do ostatních melodramatických dojemných vánočních reklam. Ale tady je pointa povedená. Poznávám jisté souvislosti, ale to je jedno. Věřím, že to bude fungovat ve všech zemích a porozumí tomu všechny generace. Takže příjemné reklamní objetí.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Tomáš PflanzerPěkná práce DDB Hungary, klasická vánoční globální reklama, která neurazí.
Tomáš Pflanzer (Wiseguys)

3. Vlněné oblečení s ilustracemi zvířátek

Kreativní studio Triple Bang spustilo ve spolupráci s produkcí VNV Productions předvánoční kampaň Zvířátka pomáhají pro českou rodinnou firmu Crawler. Cílem kampaně je pomoci ústavům, kde se ocitly děti bez rodin a svých blízkých. Ilustrace použité ve videu i v kolekci jsou inspirované výtvory dětí. „V předvánočním videu vycházíme z dlouhodobé strategie, kterou jsme pro Crawler připravili a která je založena na myšlence rodiny. Crawler je česká značka pro rodiny s dětmi a zároveň je to rodinná firma, která svým zákazníkům nabízí maximální péči a kvalitní výrobky. V rámci kampaně tak pomohou tam, kde rodinné zázemí chybí. Například v dětských domovech a kojeneckých ústavech,” vysvětluje Tomáš Urbánek, kreativní ředitel studia Triple Bang. Předvánoční kampaň běží na sociálních sítích a v online kanálech a její hlavní složkou je hravé video s originálními ilustracemi, které jsou inspirované samotnými výtvory dětí. Zvířecí postavičky se ve videu vydávají na vlastní dobrodružství, které symbolicky končí v prostorách krejčovny značky Crawler ve městě Skuteč. Právě tam probíhá ruční výroba vlněného merino oblečení. O vyobrazení zvířátek ve videu se ve skupině Near & Dear postarala ilustrátorka Tereza Blažejová z agentury Story tlrs. Spoty realizovala agentura VNV Productions. O režii se postaral Štěpán Plicka, za kamerou stál Viktor Karban. „Chtěli jsme videokampaň, která nám pomůže zvýšit povědomí o naší značce. Jsme rádi, že se kreativcům z Triple Bang nad rámec předvánoční kampaně podařilo připravit i dlouhodobější strategii, ze které můžeme čerpat v budoucnu. Podařilo se jim vystihnout naše hodnoty rodinné firmy a vůli dělat kvalitní produkty a navíc pomáhat tam, kde je to potřeba,” říká ke kampani Vít Vodička, manažer marketingu značky Crawler.

Míla KneprŽe já četl popis ke kampani. To mne tentokrát rozhodilo. „Dlouhodobá strategie je založená na myšlence rodiny.“ Za tohle všichni lidi z reklamní branže jednou skončí v pekle bez ohledu na Vánoce.
Míla Knepr (Contagious CZ)

Iva Hadj MoussaTedy, to malé dítě kreslí líp než já! Je to fajn. Není to pecka, o které by se mluvilo široko daleko, ale účel to podle mě plní.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Marek ŘíhaPokud má být cílovkou dítě, tak možná, ale to rozhodně není. Táhne se to, do třicáte sekundy je to nuda, nedokoukal bych to. Klíčový je v tom celém packshot, jehož obsah měl běžet už dávno od cca páté sekundy. Škoda, potenciál to mělo.
Marek Říha (Alza.cz)

Prima večerníček. Zvířátka jsou fajn a jejich cesta do výrobny je zábavná. Myslel jsem, že se chlapeček ještě nějak ke konci objeví, třeba že dupačky zabalí jako dárek.
Richard Stiebitz (Gen)

Vilém RubešMusím říct, že vydírání typu kup si naši jupku, protože kousek vejvaru dáme na nebohé děti, jsem nikdy neměl v oblibě, a takhle nudně udělané, na to by snad už měl být zákon.
Vilém Rubeš

Pavel JechortJelikož jsem docela infantilní jedinec, zvířátka na mě platí, tak se mi ta reklama líbí. Vizuálně jiná, pár záběrů se vyloženě povedlo, na konec jsem si počkal bez nějaké nervozity a je tam i vánoční dobro. Takže z té přehlídky u mě nejlepší.
Pavel Jechort (Mall Group)

Ondřej SoučekChobotnice z třetího patra. Až někdo udělá animovanej spot, kterej je překoná, smeknu. Zatim nechávám na hlavě.
Ondřej Souček

Filip HumplJako dětsky milé to je, ale dokud jsem si na webu nedostudoval mechaniku, vůbec jsem netušil, co ta zvířátka způsobují za dobro.
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Michaela OulehlaZaujalo. Od začátku jsem čekala, kam zvířátka doputují a co bude výsledkem.
Michaela Oulehla (Cognito)

Manuel PradaJe to celkem milý, ale je tam moc chyb (např. střídání světla a tmy v úvodních scénách). Taky mi tam chybí human touch – zvlášť když se oblečení této značky šije ručně. Stádo animovanejch zvířat vs. jedno dítě je velká přesila.
Manuel Prada (Comtech Can)

Štěpán KleníkJe to milé, záslužné. Mohlo to být vtipnější. Co malá pointa na konec, co vyloudí úsměv?
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Tomáš PflanzerSilnější by bylo, kdyby zvířátka končila symbolicky v kojeneckých ústavech, protože těm přece pomáháme. Ale jo, dobrý.
Tomáš Pflanzer (Wiseguys)

4. Česká agentura OAK pomáhá slovenské sázkovce

Na slovenský trh sportovních sázek vstupuje nový hráč BetRing. Brand story, strategii a korporátní identitu mu vytvořila česká agentura OAK. Tým okolo Terezy Svěrákové Tomáše Dvořáka uspěl v tendru a přinesl koncept nové značky. „Slovenský trh sportovních sázek patří mezi nejsilnější a najsaturovanější v Evropě. Proto jsme hledali agenturu, která uchopí příběh značky jinak, než to dělají konkurenční společnosti. Právě OAK přišel s konceptem, který BetRing jasně odliší,“ říká Filip Švaňa, šéf komunikace značky BetRing. „Tipér má velký přehled, vědomosti a sebevědomí. Nespoléhá se na štěstí. Naopak, výhře jde v ústrety. Je to jednoduše vítězný typ. Na druhou stranu jsme se při zpracování konceptu chtěli vyhnout přeexponované vítězné emoci, která v poslední době slovenské reklamě v segmentu sportovních sázek dominuje,“ vysvětluje Tomáš Dvořák z agentury OAK. Claim Vsaď na vítězství tak má být přirozeným spojením toho, co dělají tipéři nejradši (sázka), a toho, co je pro ně nejsladší odměnou za všechen adrenalin a úsilí (vítězství). Logo služby podle Filipa Švani představuje ring, místo, v němž se všechno děje. BetRing bude specifický i používaným jazykem – svým hráčům tyká, jako si tykají sportovci i tipéři v diskusích. Značku představuje minutový spot, v kombinaci s kratšími formáty. Reklama, která se natáčela na stadionu Slavie Praha, vznikala v produkci Bistro Films a v režii Marka Partyše. „Pro mě osobně bylo nejdůležitější vybalancovat rovinu mezi epičnosti a vnitřním světem postav, tak aby jedna rovina nepřehlušila tu druhou a divák si tak mohl prožít niterné emoce společně s našimi hrdiny. Pocítit ono napětí, adrenalin a vášeň ze sportu, ze hry,“ uvedl režisér.

Míla KneprProdukční value se upřít nedá. Jen tak přemýšlím, kolikrát už jsem to viděl, asi hůř natočené, ale viděl... Nejednou.
Míla Knepr (Contagious CZ)

Iva Hadj MoussaPřipadá mi, že spot je esencí všech fotbalových a obecně sportovních reklamních spotů z uplynulých let. Zůstávám citově indiferentní, ale já nejsem ani fanoušek fotbalu, ani sázek, takže můžu být nespravedlivá.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Marek ŘíhaVidím tu úpornou snahu o gradaci až k vyvrcholení, které se nakonec nestane. Navíc, pokud to má být vstup nového hráče, tak mi tam chybí argumenty, proč zrovna BetRing, když už to nemá zatraceně dobrý wow.
Marek Říha (Alza.cz)

Vsazená sázka je víc než sázka a vyhrát chce každý. Tady Marek posunul a není za co se stydět.
Richard Stiebitz (Gen)

Vilém RubešVsadil si na vítězství klubu Pruhované spodky, a vyšlo mu to. Vměstnat tolik klišé do obrazu i zvuku, až po ten srdce buchot, to je svým způsobem umění. Ale osamělé. NKP.
Vilém Rubeš

Pavel JechortUtratit minutu reklamního času na sdělení, že je tady jakási nová sázkovka? Jsem počítal, že se během deseti sekund nestane vůbec nic, ani v obraze, ani ve voiceoveru. Tak nevim, ale jako klient bych dupal vzteky.
Pavel Jechort (Mall Group)

Ondřej SoučekPřísnej voiceover teda... Ale myslim, že nikdo přece nemyslí na to, kolik má zkušeností nebo kolik mu jich chybí. Teoreticky to může bejt tak, že nemyslíš na toho „pana veledůležitýho, co ti dal kdysi neprávem červenou kartu ani na toho grázla, co tě sejmul šlapákem...“ Tomu bych pak věřil, takhle je to plastikový.
Ondřej Souček

Filip HumplSázková klasika, nicméně skvělá filmařina, ze které stříkají emoce!
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Michaela OulehlaDobře zpracováno, ale ničím extra mě to neohromilo.
Michaela Oulehla (Cognito)

Manuel PradaVsaďte se, že tohle ve mě nevzbudilo žádný emoce. Ani ten sázkař to nějak neprožívá. Neměl by se snažit svůj tým nějak podpořit? I když natočený je to dobře (Marka Partyše jsem ale netipoval).
Manuel Prada (Comtech Can)

Štěpán KleníkObhájené je to ze strany tvůrců dobře! Osobně nejsem přesvědčený, že se tak moc výrazně liší od jiných reklam na sázkové kanceláře, ale obraz a voiceover je promyšlený. Sound design s tepem srdce povedený. Logo na mě bohužel působí jak z logobanky.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Tomáš PflanzerDobře natočené, ale celkově působí jen jako vizualizace citátů od nějakého růstového coache.
Tomáš Pflanzer (Wiseguys)

5. Všechny výhody Auparku v apce v kapse

Vizuál kampaně obchodního centra Aupark od Comtechu

Vizuál kampaně obchodního centra Aupark od Comtechu

Vizuál kampaně obchodního centra Aupark od Comtechu

Vizuál kampaně obchodního centra Aupark od Comtechu

Vizuál kampaně obchodního centra Aupark od Comtechu

Vizuál kampaně obchodního centra Aupark od Comtechu

Nákupní centrum Aupark Hradec Králové ve spolupráci s agenturou Comtech Can spouští novou mobilní aplikaci, nabízející slevy v tamních obchodech. Vizuály kampaně vycházejí z faktu, že všechny novinky a akce z Auparku jsou teď díky nejnovější apce v kapse, stejně jako odměny za stažení aplikace – hranolky z McDonald’s či káva z Costy. S týmem Comtechu na kampani spolupracovala fotografka Katarína Králová alias Kinga.

Míla KneprApka v telefonu, telefon v kapse, kapsa plná incentivů. To je tak doslovné, až to bolí. Ale zaujme - ještě teď přemýšlím, jak ten kelímek namontovali do kapsy.
Míla Knepr (Contagious CZ)

Iva Hadj MoussaV jednoduchosti je krása. V barvách je krása. Takže palec nahoru.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Marek ŘíhaJako fakt v „kAPPse“? Proč? Stačilo by to napsat úplně normálně ne to šroubovat na ntou. Navíc slečna, co má ráda kafe, si tu ruku zlomí před, nebo po? Zbytečná „kreativita“ tam, kde nemá být.
Marek Říha (Alza.cz)

Já bych si kafe do zadní kapsy fakt normálně nedal, ale kappsa to umožňuje a plakát je poutavý. Správněji tedy kAPPsa, ale zasekl se mi Caps Lock.
Richard Stiebitz (Gen)

Vilém RubešAupark? Au. A trAPPné k tomu. NKP.
Vilém Rubeš

Pavel JechortHele, ty vizuály jsou dělaný trochu horkou jehličkou, co? Místy trochu bodají do oka. Ale tak pochopil jsem, že mi za appku dáte něco zadarmo. Je otázka, zda to bude stačit.
Pavel Jechort (Mall Group)

Ondřej SoučekAupark? Místo hranolek by měl bejt v kapse koženejch kalhot bič, ne? Ale já si všim fotek. Kinga má svůj styl. Poznám ji okamžitě a to je super.
Ondřej Souček

Michaela OulehlaNápad s kappsou chápu. Ale vážně se do zadní kapsy vejdou velké hranolky od Meka a kelímek z Costy? A proč by si to do kapsy vůbec někdo dával? Proč?
Michaela Oulehla (Cognito)

Štěpán KleníkReklamní střed. Nápad, texty, fotky, retuše. Pro obchoďák asi OK.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Tomáš PflanzerJé, jako že ve slově kapsa jsou i písmena A a P, stejně jako ve slově aplikace. Brilantní idea. Prosím ne.
Tomáš Pflanzer (Wiseguys)

Chcete-li nechat ohodnotit svou novou reklamní produkci, vyplňte rodný list kampaně a spolu s odkazy na spoty či vizuály v dostatečném rozlišení odešlete na ondrej@aust.cz.

Sdílejte