
Jan Hanzlík
Komunikační skupina Publicis Groupe sjednocuje týmy pro new business napříč všemi třemi svými divizemi (komunikace, média, data & technologie). Rozvoj obchodních příležitostí s novými i stávajícími klienty od dubna z nově vytvořené pozice chief growth officer zastřešuje Jan Hanzlík. Ve skupině dosud jako online & print commercial director vedl nákupní týmy pro online a print. Jeho dosavadní agendu převezmou stávající členové nákupního týmu Mario Sklenka (online) a Jana Puchtová (print).
Nové uspořádání má posílit spolupráci napříč skupinou v oblasti nových obchodních příležitostí i strategického rozvoje stávajících klientů a usnadnit tak realizaci komplexních řešení na míru. „Klienti očekávají komplexní řešení, která jim pomůžou uspět v dnešní turbulentní době. A je to právě kombinace marketingových disciplín a technologií, která je klíčem pro růst a budování unikátní a efektivnější marketingové strategie,“ věří Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe pro střední Evropu.
Hanzlík působí v Publicis Groupe od roku 2020, předtím pracoval sedm let ve vydavatelství Czech News Center, kde řídil online prodej.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
