Rozvoj klientů v Publicis Groupe nově sjednocuje Jan Hanzlík

Jan Hanzlík obsadil novou pozici chief growth officer, dosud v Publicisu řídil nákupní týmy.

Jan Hanzlík

Jan Hanzlík

Komunikační skupina Publicis Groupe sjednocuje týmy pro new business napříč všemi třemi svými divizemi (komunikace, média, data & technologie). Rozvoj obchodních příležitostí s novými i stávajícími klienty od dubna z nově vytvořené pozice chief growth officer zastřešuje Jan Hanzlík. Ve skupině dosud jako online & print commercial director vedl nákupní týmy pro online a print. Jeho dosavadní agendu převezmou stávající členové nákupního týmu Mario Sklenka (online) a Jana Puchtová (print).

Nové uspořádání má posílit spolupráci napříč skupinou v oblasti nových obchodních příležitostí i strategického rozvoje stávajících klientů a usnadnit tak realizaci komplexních řešení na míru. „Klienti očekávají komplexní řešení, která jim pomůžou uspět v dnešní turbulentní době. A je to právě kombinace marketingových disciplín a technologií, která je klíčem pro růst a budování unikátní a efektivnější marketingové strategie,“ věří Tomáš Varga, šéf Publicis Groupe pro střední Evropu.

Hanzlík působí v Publicis Groupe od roku 2020, předtím pracoval sedm let ve vydavatelství Czech News Center, kde řídil online prodej.