Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Rozvoj Mall.tv vede Amlerová, obsah pro Slovensko zajišťuje Buťa

Johana Amlerová má za sebou čtyři roky v Googlu, Roman Buťa přišel z televize Prima Cool.

Johana Amlerová

Johana Amlerová

Novou šéfkou rozvoje internetové televize Mall.tv je Johana Amlerová, šéfproducentem zahraničního obsahu se stává Roman Buťa. Amlerová má za sebou čtyři roky práce pro americký internetový gigant Google, kde zodpovídala za veškerý B2B marketing v Česku a na Slovensku. Buťa přichází po čtyřech letech v televizi Prima, kde začínal jako dramaturg a naposledy zodpovídal za stanici pro mladší publikum Prima Cool, v roli kreativního producenta vedl její strategii a obsah. Videoportál skupiny Mall Group si připomíná dva roky od zahájení vysílání v Česku a rok od spuštění slovenské lokalizace.

„Konzumace online obsahu stále roste, což s sebou přináší i potenciál vstupu na další trhy, kde můžeme využít naše know-how i vlastní technologii. Slovensko je toho příkladem. Mall.tv se tam po necelém roce stala nejrychleji rostoucí službou videa na vyžádání a rychle stoupá i znalost internetové televize a jejích jednotlivých pořadů, konkrétně třeba Kavej. Mall.tv zná už více než 40 % všech Slováků, takže dynamika je dokonce rychlejší než v Česku,“ říká Amlerová. „Slibný rozjezd slovenské lokalizace a divácký zájem o ni si přímo říká, abychom posílili jak vysílací schéma, tak obchodní a partnerské spolupráce,“ dodává nová šéfka rozvoje, která své profesní zkušenosti zhodnotí ve strategické spolupráci internetové televize Mall.tv a vydavatelství Czech News Center, oznámené letos na podzim.

Právě vyhledávání, vývoj a výroba nových audiovizuálních formátů vhodných pro slovenské publikum bude v kompetenci nastupujícího šéfproducenta zahraničního obsahu Romana Buti. „O tom, že Mall.tv dokáže oslovit nejen tuzemské publikum, svědčí nejen nominace osmidílného thrilleru #martyisdead na mezinárodní cenu Emmy, ale také jeho uvedení a ocenění na zahraničních festivalech od Sydney, přes Marseille až po texaský Austine. Na nemalé úspěchy českých tvůrců chceme navázat a stát se producentem atraktivní a současné původní tvorby na Slovensku,“ plánuje Buťa. „Během prvních pár měsíců vysílání už se to povedlo s formátem Kavej produkčnímu týmu Bakane pod vedením Dano Dangla. Mým úkolem teď bude tyto příležitosti maximalizovat, dále stabilizovat i rozvíjet výrobní složky a samozřejmě také přicházet s novými nápady a obsahem,“ doplnil.