Česká televize, Nova i Prima oznámily, kdy hodlají vysílat duely DrahošZeman. ČT už o víkendu naplánovala duel na čtvrtek 25. ledna od 20 hodin, odvysílá ho na ČT1 a ČT24, oba pozvání písemně potvrdili a „moderování bylo tradičně nabídnuto Václavu Moravcovi„. Nova dnes avizovala debatu na neděli 21. ledna ve 20.00. Prima tu svou plánuje na úterý 23. ledna ve 20.15, a to z Hudebního divadla Karlín s kapacitou 921 míst. „Pozváni byli oba kandidáti. Prezident Miloš Zeman pozvání do debaty přijal, na odpověď Jiřího Drahoše čekáme,“ sdělila Nova. I Primě Zeman potvrdil, na Drahoše se čeká. Ten hodlá jít jen do dvou duelů – na ČT a pak na televizi, kterou vybere Zeman.

RTB House hlásí nové klienty a hledá lidi

Pražské klientské centrum by mělo zaměstnávat celkem šest lidí, zatím má dva.

Martin Doucha

Šéf pražského klientského centra Martin Doucha

Pod středoevropské vedení polského prodejce online reklamy RTB House budou od 1. ledna 2016 spadat Řecko, Rumunsko a Bulharsko. V Praze zahájilo 2. listopadu činnost její nové klientské centrum, které bude pokrývat celý tento region. Centrum bude pracovat pro zhruba 200 mezinárodních klientů, jimiž jsou především firmy z oblasti e-commerce (například prodejce spotřební elektroniky HP Tronic, prodejce spodního prádla Astratex nebo internetová parfumerie Parfums.cz). Mezi nové klienty agentury se nově zařadily kojenecký e-shop Feedo a firma Pelikan zajišťující online prodej letenek. RTB House pro ně bude dlouhodobě zajišťovat dynamický výkonnostní remarketing. První kampaň pro Pelikan je v současnosti před spuštěním. Médiáři to sdělil regionální ředitel RTB House Vladimír Houba.

„Pražské klientské centrum vede v současnosti Martin Doucha, dalším jeho zaměstnancem je konzultant Libor Šťastný. Během listopadu by měl přijít ještě jeden člověk. V příštím roce by mělo centrum zaměstnávat přibližně šest lidí z oblasti technické podpory, kteří současně znají e-commerci a mají zkušenost s online marketingem,“ řekl Houba.

Agentura RTB House podle něj spolupracuje na přípravě kampaní s dalšími českými výkonnostními agenturami H1, Acomware a B2B Group. „Technické zázemí, datové centrum a kreativní tvorbu zajišťuje naše centrála ve Varšavě. Obchodní centrum, jehož úkolem je získávat nové klienty, máme v Bratislavě. Úkolem pražského klientského centra bude s klienty dlouhodobě pracovat po podpisu smlouvy,“ řekl Houba.

Novým globálním klientem RTB House se stala online cestovní agentura Tripsta, která funguje celkem na 45 trzích. Původně polská RTB House dnes působí ve 33 zemích a rozšiřuje se do Asie a do Jižní Ameriky. Nové pobočky otevírá například v Brazílii a v Argentině.