Pod středoevropské vedení polského prodejce online reklamy RTB House budou od 1. ledna 2016 spadat Řecko, Rumunsko a Bulharsko. V Praze zahájilo 2. listopadu činnost její nové klientské centrum, které bude pokrývat celý tento region. Centrum bude pracovat pro zhruba 200 mezinárodních klientů, jimiž jsou především firmy z oblasti e-commerce (například prodejce spotřební elektroniky HP Tronic, prodejce spodního prádla Astratex nebo internetová parfumerie Parfums.cz). Mezi nové klienty agentury se nově zařadily kojenecký e-shop Feedo a firma Pelikan zajišťující online prodej letenek. RTB House pro ně bude dlouhodobě zajišťovat dynamický výkonnostní remarketing. První kampaň pro Pelikan je v současnosti před spuštěním. Médiáři to sdělil regionální ředitel RTB House Vladimír Houba.
„Pražské klientské centrum vede v současnosti Martin Doucha, dalším jeho zaměstnancem je konzultant Libor Šťastný. Během listopadu by měl přijít ještě jeden člověk. V příštím roce by mělo centrum zaměstnávat přibližně šest lidí z oblasti technické podpory, kteří současně znají e-commerci a mají zkušenost s online marketingem,“ řekl Houba.
Agentura RTB House podle něj spolupracuje na přípravě kampaní s dalšími českými výkonnostními agenturami H1, Acomware a B2B Group. „Technické zázemí, datové centrum a kreativní tvorbu zajišťuje naše centrála ve Varšavě. Obchodní centrum, jehož úkolem je získávat nové klienty, máme v Bratislavě. Úkolem pražského klientského centra bude s klienty dlouhodobě pracovat po podpisu smlouvy,“ řekl Houba.
Novým globálním klientem RTB House se stala online cestovní agentura Tripsta, která funguje celkem na 45 trzích. Původně polská RTB House dnes působí ve 33 zemích a rozšiřuje se do Asie a do Jižní Ameriky. Nové pobočky otevírá například v Brazílii a v Argentině.