
Za kamerou opět stojí Jiří Strach. Foto: VIlém Rubeš
Zdejší pobočka slovenské agentury Elite Solutions Ľubomíra Lajoše zaznamenala v Česku od svého otevření v únoru první větší úspěch - vyhrála tendr na kreativní agenturu pro značku Korunní. Pro ni připraví letní kampaň na minerální vodu a sirupy pod heslem Korunní s Korunní pokaždé jinak, jež zahrne klasické televizní spoty, tiskovou inzerci a také produktovou microsite na internetu.
Po sedmi letech tak značka naváže na svou zřejmě nejslavnější kampaň, v níž se televizní diváci z nevážných etud, doprovázených hlasy herců Jiřího Dvořáka a Kláry Issové, dozvídali jednak o výročí toho kterého dne, jednak že Korunní jde pít každý den. Spot byl každý den jiný. Nová komunikace se má nést v podobném konceptu, opět s řadou postav. Příběhy spotů se mají rozvíjet na webu.
Kampaň pro Korunní v roce 2007 dělala agentura Tanagra, jejím spolumajitelem a kreativním ředitelem byl Vilém Rubeš. Ten z téže pozice v Elite Solutions pracuje i na letošní kampani. Spoty stejně jako před lety režíruje Jiří Strach. Za kamerou stojí Martin Štrba.

Vilém Rubeš na tiskové konferenci Seznamu začátkem října 2012
