Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Rubeš znovu tvoří pro Korunní, s Elite

Reklamy na minerálku s “denní” tématikou opět režíruje Jiří Strach.

Za kamerou opět stojí Jiří Strach. Foto: VIlém Rubeš

Za kamerou opět stojí Jiří Strach. Foto: VIlém Rubeš

Zdejší pobočka slovenské agentury Elite Solutions Ľubomíra Lajoše zaznamenala v Česku od svého otevření v únoru první větší úspěch – vyhrála tendr na kreativní agenturu pro značku Korunní. Pro ni připraví letní kampaň na minerální vodu a sirupy pod heslem Korunní s Korunní pokaždé jinak, jež zahrne klasické televizní spoty, tiskovou inzerci a také produktovou microsite na internetu.

Po sedmi letech tak značka naváže na svou zřejmě nejslavnější kampaň, v níž se televizní diváci z nevážných etud, doprovázených hlasy herců Jiřího Dvořáka a Kláry Issové, dozvídali jednak o výročí toho kterého dne, jednak že Korunní jde pít každý den. Spot byl každý den jiný. Nová komunikace se má nést v podobném konceptu, opět s řadou postav. Příběhy spotů se mají rozvíjet na webu.

Kampaň pro Korunní v roce 2007 dělala agentura Tanagra, jejím spolumajitelem a kreativním ředitelem byl Vilém Rubeš. Ten z téže pozice v Elite Solutions pracuje i na letošní kampani. Spoty stejně jako před lety režíruje Jiří Strach. Za kamerou stojí Martin Štrba.

Vilém Rubeš na tiskové konferenci Seznamu začátkem října 2012

Vilém Rubeš na tiskové konferenci Seznamu začátkem října 2012