Rubikon PR má k 10. výročí novou vizuální identitu od Švejdy a Goldmanna

Agentura se teď chce soustředit na mezinárodní klienty, hledající PR pro Česko a Slovensko.

Tým agentury Rubikon PR

Tým agentury Rubikon PR

Nový design webu Rubikonu

Nový design webu Rubikonu

Komunikační agentura Rubikon PR Šimona Rákosníka vstupuje do druhé dekády své existence s novou vizuální identitou. Ta má líp vystihovat zaměření agentury, která čím dál více pracuje s mezinárodními klienty.  Proměnou prošly všechny prezentační materiály, od loga, grafik, po nový web, který je nově primárně v angličtině. Za redesignem stojí studio Švejda Goldmann. Web nakódovala Kristýna Kadlecová. Součástí proměny image jsou i nové fotografie týmu od Barbory Lundgren.

Nové logo Rubikon PR

Nové logo Rubikon PR

„Nový web a vizuální identitu jsme si nadělili jako odměnu po růstovém období, které započalo už v roce 2021. Značně jsme se rozrostli a posunula se i naše definice ideálních klientů. Nyní se chceme více soustředit na zajímavé mezinárodní společnosti, hledající dobrou a spolehlivou PR agenturu pro český a slovenský trh,“ uvedl šéf a majitel agentury Rákosník. „Oborově pak posilujeme v real estate, právu nebo třeba zábavním průmyslu či udržitelnosti.“

Za dosavadních 10 let existence počítá Rubikon PR své klienty řádově na stovky. Mezi současné stěžejní klienty agentury patří Zalando, Sparring, Thein, SkyShowtime či DPD. Nedávno firma rozšířila své aktivity i na Slovensko a její tým se rozrostl na nynějších 20 lidí.

Sdílejte