Rubikon PR zahájila v letošním druhém pololetí spolupráci v oblasti komunikace s několika novými klienty. Jsou jimi nástroj pro dynamickou cenotvorbu Disivo, slovenský startup DNA Era, aplikace pro prodej přes video Korkuma, firma zaměřená na digitální transformaci firem a cloudové služby Revolgy a marketingovou agenturu ROI Hunter.
Pro český technologický startup Disivo, zaměřující se na optimalizaci a automatizaci cenotvorby pro e-shopy, Rubikon PR od srpna zajišťuje služby korporátní komunikace a věnuje se profilaci firemních expertů v klíčových médiích a vedení společnosti poskytuje strategické mediální poradenství. Do rozvoje produktu a zahraniční expanze Disiva loni investovali 400.000 eur český kapitálový fond Nation 1 spolu s tuzemskými investory Martinem Rozhoněm a Kamilem Levinským.
Slovenský startup DNA Era, působící na poli analýzy DNA a rekreačního genetického testování, si Rubikon PR vybral pro komunikaci v Česku. Za projektem stojí tým odborníků z relevantních odvětví v čele s Michaelou Šiškovou. Mezi cíle spolupráce, která začala v září, patří představení firmy českému trhu i komunikace jejích tří hlavních pilířů a také edukace široké veřejnosti ohledně výhod, jež rekreační analýza DNA přináší. Komunikaci v agentuře zajišťují Zuzana Malinkovičová a Gabriela Vlková.
Letos založené firmě Korkuma, který umožňuje e-shopům prodávat zboží prostřednictvím živě vysílaných videí přímo na webu, Rubikon PR pomůže o takzvané live commerce komunikovat s médii. Tým Korkumy tvoří lidé, kteří v roce 2019 společně pracovali na platformě Cinnamon a v jehož čele stojí šéf a spoluzakladatel Róbert Tarabčák. O komunikaci Korkumy se v agentuře bude starat Patrika Turková.
Firma Revolgy, která si v říjnu připomněla 25 let fungování a zaměřuje se na digitální transformaci firem a cloudové služby, Rubikon PR oslovila s tím, že v době, která digitálním inovacím na pracovišti přeje, chce zvýšit povědomí o cloudové infrastruktuře a online komunikačních nástrojích. Firma má 70 zaměstnanců, půlmiliardový obrat a vede ji Miroslav Vlasák.
Marketingová agentura ROI Hunter umožňuje maloobchodníkům získávat data o svých produktech ze sociálních sítí Facebook, Instagram a Google a pomáhá jim tak činit strategická rozhodnutí a zlepšovat výkonnost reklamních kampaní. Ve spolupráci s Rubikon PR se chce představovat jako česká firma s mezinárodní působností plnou odborníků v čele s Karlem Schindlerem (dřív Tlusťákem). Dalším cílem spolupráce je komunikace dat z trhu a edukace odborné veřejnosti v oblasti témat jako strategie a kreativita v marketingu nebo udržitelný růst maloobchodu. ROI Hunter, který vznikl v Brně v roce 2014, dosáhl v loňském roce 2020 obratu přes 170 milionů Kč. Zaměstnává stovku lidí.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
