Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Rubikon PR pracuje pro Dobrý web

Agentura Rubikon PR od září pracuje pro digitální agenturu Dobrý web, kterou vlastní online vydavatelství Internet Info. Rubikon zastřeší komunikaci Dobrého webu s médii a konzultaci sociálních sítí. Cílem spolupráce je oslovit odbornou i laickou veřejnost a edukovat ji s využitím expertů z oblasti digitálního marketingu. Dobrý web se připojí k dalším klientům Rubikonu PR z e-commerce oblasti, kterými jsou RTB House, Aitom, Internet Billboard nebo Mailkit. O komunikaci se v agentuře bude starat Patricie Turková a její technický tým.