Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Rubikon PR pracuje pro Dobrý web

Agentura Rubikon PR od září pracuje pro digitální agenturu Dobrý web, kterou vlastní online vydavatelství Internet Info. Rubikon zastřeší komunikaci Dobrého webu s médii a konzultaci sociálních sítí. Cílem spolupráce je oslovit odbornou i laickou veřejnost a edukovat ji s využitím expertů z oblasti digitálního marketingu. Dobrý web se připojí k dalším klientům Rubikonu PR z e-commerce oblasti, kterými jsou RTB House, Aitom, Internet Billboard nebo Mailkit. O komunikaci se v agentuře bude starat Patricie Turková a její technický tým.