Agentura Rubikon PR od září pracuje pro digitální agenturu Dobrý web, kterou vlastní online vydavatelství Internet Info. Rubikon zastřeší komunikaci Dobrého webu s médii a konzultaci sociálních sítí. Cílem spolupráce je oslovit odbornou i laickou veřejnost a edukovat ji s využitím expertů z oblasti digitálního marketingu. Dobrý web se připojí k dalším klientům Rubikonu PR z e-commerce oblasti, kterými jsou RTB House, Aitom, Internet Billboard nebo Mailkit. O komunikaci se v agentuře bude starat Patricie Turková a její technický tým.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden